Yeni dünyada pazarlama başarısı için izlemeniz gereken 5 adım!

Covid-19, geride bıraktığımız yılda pazarlama stratejilerine dair tüm ezberleri bozdu. Çok kanallı perakendeciler bir gecede…

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Koronavirüs 2020’ye sadece sağlık, ekonomi ve sosyal hayat boyutunda değil, iletişim konusunda da damgasını vurmuştur.…

LinkedIn ile satış nasıl yapılır?

LinkedIn’in satış ve pazarlama profesyonellerinin dünya genelinde en yaygın kullandığı sosyal medya platformu olduğunu biliyor…

Markanız bir sonraki krize hazır mı?

Global bir kriz halinin hakim olduğu bu günlerde markaların; tüketicilerin hayatlarındaki rollerinin önemini ve bu…

iş birliği

First’ün iletişim ajansı belli oldu

Leo Burnett İstanbul’un yeni markası First oldu. First, Türkiye pazarındaki iletişimlerine artık Leo Burnett İstanbul…

Liderler COVID-19 sırasında ekipleri, paydaşları ve toplumla nasıl iletişim kurmalı?

COVID-19 salgının hızı ve yayılma alanı belirsizlik ve duygusal karmaşaları beraberinde getiriyor. Kurumların salgın hakkındaki…

Donanımlı olmayan iletişimcinin işi zor!

Önümüzdeki dönemde, influencer yönetimini bilenler, sponsorluk yönetiminden etkin şekilde faydalananlar, dünyanın en önemli gündemi olan…

İsveç Ticaret Merkezi Derneği’nin iletişim ajansı BGA Partners oldu

İsveç Ticaret Merkezi Derneği’nin iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu. 1990 yılında İsveç ve Türkiye…