"Gelen gideni aratmasın..."

“Gelen gideni aratmasın…”

Yeni bir yıla girdik. Bilmem hiç dikkatinizi çekti mi? Geçtiğimiz yılın sonunda sosyal medyada yaptığımız…

Sia Insight’ta araştırmalar artık "yapay zeka" destekli...

Sia Insight’ta araştırmalar artık “yapay zeka” destekli…

Yapay zeka, çağımızın en devrimci teknolojilerinden birisi olarak, her geçen gün farklı sektörlerde sürekli yenilikler…

Markaların travma sonrası reçetesi ne?

Markaların travma sonrası reçetesi ne?

Türkiye toplumu olarak son beş yıldır toplumsal ruh halimizi derinden etkileyen bir dizi travmaya karşı…

Türkiye seçim dönemine ekonomik kriz ve deprem etkisiyle giriyor…

Türkiye seçim dönemine ekonomik kriz ve deprem etkisiyle giriyor…

Ocak ayındaki yazımda 2023 yılına nasıl bir ruh hali ile girdiğimizi, temel endişelerimizin nerelerden beslendiğini…

Bu yoksulluk daha ne kadar devam edecek?

Bu yoksulluk daha ne kadar devam edecek?

Geçtiğimiz senenin sonundan bu yana üzerinde en çok düşünmeye başladığımız, anlamaya çalıştığımız ve tartıştığımız kavramların…

"Şikayet" nasıl "sadakate" dönüşür?

“Şikayet” nasıl “sadakate” dönüşür?

Müşteri memnuniyeti ve sadakati alanında yürütülen araştırmaların üzerinde hemfikir olduğu temel çıkarımlardan birisi başarılı şikâyet…

Tüketici "mış" gibi yapan markalara cezayı keser!

Tüketici “mış” gibi yapan markalara cezayı keser!

2021 yılından 2022’ye geçişimize eşlik eden en önemli konulardan biri çeşitli ürün ve hizmetlerde yaşanan…

Hüseyin Tapınç Yazdı: 2022’de bizi neler bekliyor?

Hüseyin Tapınç Yazdı: 2022’de bizi neler bekliyor?

Son derece hareketli bir gündeme sahip 2021’i geride bırakıp, yeni bir yıla girdik. Biz araştırmacılar…

Fiyatlar artıyor, tüketici çözüm arıyor…

Fiyatlar artıyor, tüketici çözüm arıyor…

Türkiye, 2018 yılında başlayan ekonomik krizin yeni bir dip noktasını yaşıyor bugünlerde. Her ne kadar…

Çevreci tüketici burada, markalar nerede?

Çevreci tüketici burada, markalar nerede?

Ülke gündemi yine alt üst durumda; ekonomik kriz, para piyasaları, dış siyasette yaşanan gelişmeler, iç…

Markalar şimdi de sosyal kriz sınavında!

Markalar şimdi de sosyal kriz sınavında!

Geçtiğimiz Ağustos ayında Akdeniz ve Ege bölgelerinde yaşanan orman yangıları Türkiye gündemine damga vurdu. Ardı…

Araştırma sektörünün başı dertte!

Araştırma sektörünün başı dertte!

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) her yıl olduğu gibi bu yıl da geçmiş yılın değerlendirmelerini içeren…