Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?

Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?

2025 sona ererken markalar, medya yatırımlarında stratejik bir yeniden konumlanma sürecine giriyor. Sosyal medya maliyetlerinin…

Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!

Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!

DHL’in 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu, Türkiye’de tüketicilerin alışveriş kararını sosyal platformda verdiğini, akıllı telefonlar ile…

Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!

Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!

KPMG’nin “Küresel Kadın Liderlere Genel Bakış 2025” raporu, iş dünyasında kadınların karşı karşıya kaldığı görünmez…

CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?

CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?

Pazarlama (CMO) ve kurumsal iletişim (CCO) rollerinin yıllardır süren ayrımı giderek silikleşiyor. Artık bu iki…

The TECH Summit 2025'in programı belli oldu!

The TECH Summit 2025’in programı belli oldu!

Marketing Türkiye ve Deloitte tarafından hayata geçirilen XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, B2B Marketing…

Kültür sanatta “etki ekonomisi”

Kültür sanatta “etki ekonomisi”

Bir önceki yazı “Anlam Ekonomi­si” kavramı üzerinden, kurumla­rın topluluklarıyla birlikte nasıl anlam üretebileceği üzerineydi. Günümüzde…

Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi

Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi

Türkiye İş Bankası’nın ana destekçisi olduğu Workup Girişimcilik Programı’nın 13. dönem girişimlerinden Orphex, dijital pazarlama…

İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)

İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)

Özge Satman Bayraktar, DHL Express Türkiye CFO’su olarak atandı Dünyanın lider ekspres taşımacılık hizmetleri sağlayıcısı…

The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"

The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”

Marketing Türkiye, iş dünyasının geleceğini şekillendiren üç büyük etkinliği bu yıl ilk kez tek çatı…

Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi

Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi

Marketing Türkiye C Level Club üyeleri bu defa iş dünyasının geleceğini şekillendiren fikirler ve ortak…

The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?

The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?

Marketing Türkiye, iş dünyasının geleceğini şekillendiren üç büyük etkinliğini bu yıl tek çatı altında bir…

İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul

İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA), 11. Olağan Genel Kurulu’nu 20 Kasım 2025 Perşembe günü gerçekleştirdi.…