2025 sona ererken markalar, medya yatırımlarında stratejik bir yeniden konumlanma sürecine giriyor. Sosyal medya maliyetlerinin…
DHL’in 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu, Türkiye’de tüketicilerin alışveriş kararını sosyal platformda verdiğini, akıllı telefonlar ile…
KPMG’nin “Küresel Kadın Liderlere Genel Bakış 2025” raporu, iş dünyasında kadınların karşı karşıya kaldığı görünmez…
Pazarlama (CMO) ve kurumsal iletişim (CCO) rollerinin yıllardır süren ayrımı giderek silikleşiyor. Artık bu iki…
Marketing Türkiye ve Deloitte tarafından hayata geçirilen XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, B2B Marketing…
Bir önceki yazı “Anlam Ekonomisi” kavramı üzerinden, kurumların topluluklarıyla birlikte nasıl anlam üretebileceği üzerineydi. Günümüzde…
Türkiye İş Bankası’nın ana destekçisi olduğu Workup Girişimcilik Programı’nın 13. dönem girişimlerinden Orphex, dijital pazarlama…
Özge Satman Bayraktar, DHL Express Türkiye CFO’su olarak atandı Dünyanın lider ekspres taşımacılık hizmetleri sağlayıcısı…
Marketing Türkiye, iş dünyasının geleceğini şekillendiren üç büyük etkinliği bu yıl ilk kez tek çatı…
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri bu defa iş dünyasının geleceğini şekillendiren fikirler ve ortak…
Marketing Türkiye, iş dünyasının geleceğini şekillendiren üç büyük etkinliğini bu yıl tek çatı altında bir…
İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA), 11. Olağan Genel Kurulu’nu 20 Kasım 2025 Perşembe günü gerçekleştirdi.…