Geleceği gören markalar ekrana yatırım yapıyor

Geleceği gören markalar ekrana yatırım yapıyor

Geçen yıl video izleme alışkanlıklarında bir dönüm noktası oldu. Birleşik Krallık’tan ABD’ye, Türkiye’den Japonya’ya kadar dünyanın her…

E-ticarette en sık yapılan hatalar

E-ticarette en sık yapılan hatalar

COVID-19 sonrasında e-ticarete talep artarken, e-ticaret sitelerindeki eksikler, müşteri memnuniyetini ve alışveriş dönüşüm oranlarını olumsuz…

KOBİ’ler 2019’da e-ticaret sayesinde 42 milyon ürün sattı

KOBİ’ler 2019’da e-ticaret sayesinde 42 milyon ürün sattı

IdeaSoft 2013’ten bu yana her yıl yayınladığı KOBİ E-ticaret Raporu’nun 2019 sonuçlarını açıkladı. 8.000’i aşkın…