İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?

İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?

Anlam ekonomisi, kurumların yal­nızca görünürlük peşinde koşmak yerine, topluluklarla kurdukla­rı ilişkide ortak değer ve anlam…

Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü

Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü

Pazarlama dünyasının uzun yıl­lardır sorduğu temel soru şuydu: Doğru mesajı, doğru zamanda, doğru kişiye ulaştırabiliyor…

Derya Açar Ergüç yazdı: "İletişim yeni dili: Kültür ve sanat"

Derya Açar Ergüç yazdı: “İletişim yeni dili: Kültür ve sanat”

Bugün bir iletişimcinin ajandasın­da yer alan en güçlü kavramlardan biri etkileşim… Ama bu kavramı yalnızca…

Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?

Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?

Sahnede görünür olan bir logo olabilir; ancak sahnenin sesi kimindir? Kültür-sanat desteklerinde niyet her şeydir……

Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi

Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi

Sanatın sponsora değil sponsorun sanata ihtiyacı var…” Bu cümleyi, yurt dışındaki bir tiyatro binasının restorasyonunu…