Türkiye’de kültür-sanat alanında sistematik etki ölçümü hâlâ yaygın değil. Ama değişim başladı. Özel sektör, fon…
Bir önceki yazı “Anlam Ekonomisi” kavramı üzerinden, kurumların topluluklarıyla birlikte nasıl anlam üretebileceği üzerineydi. Günümüzde…
Anlam ekonomisi, kurumların yalnızca görünürlük peşinde koşmak yerine, topluluklarla kurdukları ilişkide ortak değer ve anlam…
Pazarlama dünyasının uzun yıllardır sorduğu temel soru şuydu: Doğru mesajı, doğru zamanda, doğru kişiye ulaştırabiliyor…
Bugün bir iletişimcinin ajandasında yer alan en güçlü kavramlardan biri etkileşim… Ama bu kavramı yalnızca…
Sahnede görünür olan bir logo olabilir; ancak sahnenin sesi kimindir? Kültür-sanat desteklerinde niyet her şeydir……
Sanatın sponsora değil sponsorun sanata ihtiyacı var…” Bu cümleyi, yurt dışındaki bir tiyatro binasının restorasyonunu…