2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
NBA'in yeni sponsoru Nike
Haberler

NBA’in yeni sponsoru Nike

Marketing Türkiye
6 Temmuz 2015
2 dk okuma

Amerikan Ulusal Basketbol Ligi (NBA) ve NIKE arasında gerçekleşen anlaşmayla sekiz seneliğine NBA’in resmi spor giyim tedarikçisi Nike oldu. Nike’ın tüm saha içi forma tasarımlarında logosu görünen ilk giysi partneri olacak.

Amerikan Ulusal Basketbol Ligi ve NIKE arasında gerçekleşen ve sekiz yılı kapsayan küresel satın alma pazarlama ortaklığı anlaşması kapsamında NIKE, 2017-18 NBA sezonunda resmi saha içi giysi tedarikçisi oldu. Nike, NBA, WNBA ve NBA D-League’in özel forma ve giysi tedarikçisi olacak.

NBA Başkanı Adam Silver yaptığı açıklamada “Nike ile yaptığımız bu anlaşma bize küresel pazarlama açısından yeni bir hava katacak. Bizim saha içi forma ve giysi tedarikçimiz olarak forma ve saha içi ürünlerini tasarlarken kullanacağı en son teknolojiyle Nike, oyunumuzu dünya çapında büyütme çalışmalarımızda etkili olacak” ifadelerini kullandı.

Nike Başkanı ve CEO’su Mark Parker, “Küresel ağımızın, inovasyon ve yaratıcılığımızın gücüyle NBA ile işbirliği yapmaktan ve sadece Nike’ın başarabileceği şekilde oyunu geliştirmekten heyecan duyuyoruz” dedi. NIKE, Jordan ve Converse ile dünya üzerindeki en etkili üç markaya sahip olduklarını söyleyen Parker, oyunun küresel anlamda büyümesi ve bu işbirliğinin hem NBA hem de Nike için başarılı bir stratejiye dönüşmesi için sabırsızlandıklarını belirtti. 

Geçmişte ve günümüzde NBA ve WNBA’in en büyük oyuncularına destek veren Nike, 1992 yılından beri de NBA’in küresel pazarlama ortağı durumunda. Gerçekleştirilen yeni anlaşma ile Nike, tüm saha içi forma tasarımlarında logosu görünen ilk giysi partneri olacak ve anlaşma sekiz yıl sürecek. Nike, aynı zamanda orijinal ve Swingman formalarının yanı sıra antrenman eşofmanlarıyla tişörtlerinin küresel tasarım ve üretim haklarına da sahip olacak.

1997 yılında kurulduğu günden beri WNBA’nın pazarlama ortağı olan NIKE artık sezon boyunca WNBA All-Star ve diğer etkinliklerde daha fazla yer alacak. Ayrıca, ilk defa, NIKE Kumho Tire’ın sponsor olduğu NBA D-League All-Star Maçı ve Samsung’un sponsor olduğu NBA D-League Showcase’te sezon boyunca pazarlama faaliyetlerinde bulunarak NBA Development League (NBA D-League)’in pazarlama ortağı olacak. Buna ek olarak, ortaklık State Farm, Samsung NBA Summer League and NBA 3X’in sponsor olduğu NBA All-Star, NBA Global Games ve NBA Draft gibi birçok NBA organizasyonu çerçevesinde gelişecek. NIKE, Basketball without Borders’ın resmi ortağı ve giysi tedarikçisi olarak kalmaya devam edecek. 

NIKE, 2006 yılından bu yana USA Basketball’un ayakkabı ve özel giysi tedarikçisi olarak hizmet veriyor.

1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Veriden stratejiye: Adjust ile mobil pazarlamanın yeni gerçekliği
Haberler
Veriden stratejiye: Adjust ile mobil pazarlamanın yeni gerçekliği
Advertorial
29 Eylül 2025
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
3 hafta önce
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
Haberler
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
İrem Alimoğlu
6 gün önce
İstanbul'un nabzı bu semtlerde atıyor!
Haberler
İstanbul’un nabzı bu semtlerde atıyor!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.