20 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Son damlaya kadar mücadele

Son damlaya kadar mücadele

Gizem Yıldız
9 Mart 2022
2 dk okuma

Maksimum hijyen sağlayarak evlerinde hijyen arayanların ihtiyacına cevap veren Domestos, yeni reklam filminde güçlü formülüyle virüs ve bakterilere karşı son damlasına kadar savaşarak evde de okulda da her zaman tüketicilerinin yanında olduğu mesajını veriyor.

Türkiye’yi yoğun kıvamlı çamaşır suyu ile tanıştırarak ev hijyeni anlayışını kökten değiştiren Domestos, yeni reklam filmiyle koronavirüs gibi sürekli gelişerek hastalıklara sebep olan virüs ve bakterilere karşı asla bitmeyecek savaşında son damlasına kadar tüketicilerinin yanında savaşacağının altını çiziyor.

Reklam filminde Domestos’un kapsamlı Ar-Ge çalışmalarıyla geliştirilen ve uzmanlarca sayısız teste tabi tutulan güçlü formülüne dikkat çekiliyor. Bağımsız testlerle virüs ve bakterilere karşı etkisini kanıtlayan biyosit*ürün ruhsatına sahip Domestos’un banyo, mutfak ve okul tuvaletleri gibi ihtiyaç duyulan her alanda etkili olduğunun altı çiziliyor. 10 yılı aşkın süredir sürdürdüğü “Okul Hijyen Programı” ile Türkiye’nin 81 ilindeki ilköğretim okullarında tuvaletlerin hijyenini destekleyen çalışmalar yapan Domestos, bugüne kadar bu programla 8 milyon öğrenciye ulaştı.

Tüm mecralarda yayınlanmaya başlayan ve yönetmenliğini Turgut Akacık’ın üstlendiği Domestos Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu reklam filmi, MullenLowe reklam ajansı ile KALA Film yapım şirketinin imzasını taşıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Domestos               

Reklamveren Yetkilisi: Mine Mavi, Arda Topaloğlu, Berke Müftüoğlu, Burcu Ünsal        

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul               

Creative Director: Osman Nadir Aydın

Reklam Yazarı: Gökberk Soydan              

Sanat Yönetmeni: Bozkurt Belibağlı            

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı          

Strateji Planlama: Alper Çetik, Yusuf Muslubaş           

Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Merve Günay Goldenberg, Okan Gürşimşir, Siminsu Sevgikuranlar      

Yapım Şirketi: KALA Film                

Prodüktör: Çağrı Erdoğan                  

Yönetmen: Turgut Akacık                  

Medya Planlama: PHD

PR Ajansı: Sobraz İletişim       

Cast:
Bilim İnsanı
: Mesut Özkeçeci

Kadın Oyuncu: Elif Nur Akıncı

Okul Görevlisi: Bahri Demir

Erkek Oyuncu: Görkem Tüfekçibaşı

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Domestos
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Güncel Haberler
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İyi ama eksik
Haberler
İyi ama eksik
Ali SAYDAM
15 Temmuz 2025
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Haberler
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Sena Tufan
10 Haziran 2025
Ketçaplı smoothie isteyen var mı?
Haberler
Ketçaplı smoothie isteyen var mı?
Sena Tufan
2 hafta önce
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Haberler
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sena Tufan
16 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.