19 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Leyla Feray'ın hikayesinden ilhamla: "Hayat Senin, Kontrol Senin"

Leyla Feray’ın hikayesinden ilhamla: “Hayat Senin, Kontrol Senin”

Nafizcan Önder
28 Şubat 2022
1 dk okuma

Bepanthol SensiDaily, “Hayat Senin, Kontrol Senin” kampanyası kapsamında Türkiye’de farkındalığı düşük olan atopik cilt tipine dikkat çekmek için, Kanal D’de yayınlanan “Camdaki Kız” dizisinde, farklı bir iletişim kampanyasına imza attı. Gerçekleştirilen entegrasyon kapsamında kendisi de çocukluğundan beri atopik cilt sorunları yaşayan ünlü oyuncu “Leyla Feray”la iş birliği yapılarak atopik cilt sorunları ekranlara taşındı. 

Leyla Feray’ın gerçek hikayesinden esinlenerek hazırlanan ve kendi çocukluğuyla konuştuğu yeni Bepanthol SensiDaily reklam filmi ise atopik cilt tipinin duygusal etkilerini  konu ederek tüketiciye ilham veriyor.

Bepanthol SensiDaily sponsorluğunda yapılan “Türkiye Cilt Farkındalığı” araştırmasına göre Türkiye’de insanların vücudunda en çok yaşadığı cilt sorunları “kuruluk” ve “kaşıntı” olmasına rağmen, her 4 kişiden 3’ü bu sorunların sebep olduğu “atopik cilt” tipini daha önce hiç duymadığını* belirtiyor. 

Entegrasyon çalışmasını Leyla Feray’ın yer aldığı bir reklam filmiyle de destekleyen Bepanthol SensiDaily, izleyicileri ünlü oyuncunun 5 yaşındaki haliyle tanıştırıyor. Reklam filminde atopik cildinin sebep olduğu sorunlar yüzünden hayattan geri kalan küçük bir kızın hikayesini ve Leyla Feray’ın çocukluğuna ithafen yaptığı umut ve güç dolu konuşmasını izliyoruz. “Hayat Senin, Kontrol Senin” iletişimini sürdüren marka, çok kuru ve atopik cildi olan kişileri, hayatlarının kontrolünü ellerine almaları konusunda cesaretlendirmeye yeni projelerle de devam ediyor. 

Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı        

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Gizem Çeltekli, İlker Tanrıöğer

Markalı İçerik Ajansı: Circus 

Ünlü Yönetimi: Circus

Yapım Şirketi: PToT Film                       

Prodüktör: Işıl Ege, Deniz Çivicioğlu

Yönetmen: Çağatay Kaya

Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler       

Medya Planlama: Mediacom                                  

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Bepanthol Leyla Feray
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Güncel Haberler
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Haberler
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Sena Tufan
3 hafta önce
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Haberler
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Sena Tufan
27 Haziran 2025
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Haberler
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
İrem Alimoğlu
16 Temmuz 2025
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Haberler
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Nafizcan Önder
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.