6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Anadolu’da”Marka, Kent, Reklamcı” olmak konuşuldu

Marketing Türkiye
5 Mart 2012
2 dk okuma

ARD Akdeniz Reklamcılar Derneği, ATSO Antalya Ticaret ve Sanayi Odası işbirliğinde gerçekleştirilen “Anadolu’da Marka, Kent, Reklamcı olmak” temalı 3. Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi yoğun bir katılımla gerçekleşti. İki günlük oturumlar boyunca Türkiye’nin her yanından ve Antalya’dan gelen yerel yöneticiler, iletişim uzmanları, iletişimi önemseyen bürokratlar, akademisyenler, profesyoneller, iletişim, güzel sanatlar ve işletme fakültelerinin öğrencilerinin yanısıra ARD üyesi reklam ajansı temsilcileri, konuk dernek başkanları, reklamın medya kanadından temsilciler kongrenin dinleyici profilini oluşturdu. Oturumlar boyunca yapılan tüm keyifli sunumların birbiri ardına bir bütünü oluşturur biçimde gerçekleşmesi ise organize edenlerin başarı hanesine yazıldı. “Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi” kentlerine değer katan Reklamcı ve İletişimcilerin, sonrasında bu değerleri fazlasıyla geri kazandıkları gerçeğini gündeme taşıdı. “Kendi değerini kentin, kentin değerini kendin yap” düsturunu yücelten organizasyon, çıraklarla ustaları buluşturmanın yanısıra, özellikle Antalya’lı bürokratlara son derece önemli mesajlar iletti.
 
“Anadolu’da olmak” olarak işaretlediğimiz, 3. Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi; küresel dünya düzeni, sanal medya, kişiselleşen haber verip alma ve daha bir sürü sosyo-teknolojik etkenle küçülen, daralan artık birbirine değen rekabet unsurlarının, markaların, stratejilerin ve iletişim fikirlerinin bir durup dinlenme, arayı en az bir kol boyu açma, haritaya tekrar bakıp, “neredeyiz, nereye doğruyuz ve varır mıyız?” sorularına cevapların arandığı yol molalarından biriydi. İlki İzmir’de başlayan bu coşkulu süreç, Bursa’da devam ederek Akdeniz’e; yeni öngörüler, umutlar ve hedeflerle birlikte yeni oluşumlarla birlikte sonlandı. Anadolu’da çalışan Reklam Derneklerinin Başkanlarının oluşturduğu yeni platform bunlardan  sadece biri. Anadolu’da reklamcılığın gelişmesi ve mesleki iletişimin daha da güçlenmesi adına bir araya gelen başkanların ilk dönem sözcülüğünü ARD başkanı Cihan İşbaşı yapacak. İlki 2010 yılında İzmir’de gerçekleştirilen “Ulusal Reklamcılık Kongresi” özellikle Anadolu’da Reklamcılığın perspektifini ve vizyonunu disiplinle sorgulayan, sektörel yeniliklere, üniversiteli gençlere ve mesleğin her kademesinden profesyonellere hitap eden büyük bir organizasyon. Doğan Medya Grubunun ana sponsorluğunda, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nın paydaş ev sahipliğinde gerçekleşen 3. Ulusal Reklamcılık kongresinin tüm organizasyonu ve saha operasyonu Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri tarafından gerçekleştirildi.

1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
4 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
5 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Güncel Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Haberler
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Nafizcan Önder
25 Eylül 2025
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Haberler
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Nafizcan Önder
21 Eylül 2025
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Haberler
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
Apple "scratchgate" problemiyle karşı karşıya
Haberler
Apple “scratchgate” problemiyle karşı karşıya
Sena Tufan
29 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.