9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye'de İngiliz Ticaret Odası logosunu yeniledi
Haberler

Türkiye’de İngiliz Ticaret Odası logosunu yeniledi

Marketing Türkiye
25 Nisan 2015
2 dk okuma

Türkiye’de İngiliz Ticaret Odası (BCCT), 128 yıllık tarihinde dönüm noktası teşkil edecek bir adım atarak, gelişen ve yenilenen kimliğini yansıtan bir logo seçti. Odanın marka imajı için kilit önem taşıyan yeni logo, prestijli geçmişi ve mirası korumakla birlikte yeni hedefleri de işaret ediyor.

Yeni logo, Birleşik Krallık Başkonsolosu ve Birleşik Krallık Yatırım ve Ticaret Ajansı (UKTI) Türkiye, Orta Asya ve Güney Kafkasya Genel Direktörü Leigh Turner’ın onur konuğu olarak katıldığı bir resepsiyon ile iş dünyasına tanıtıldı. Turner UKTI ve BCCT arasında özel bir işbirliği olduğunu vurgulayarak, Odanın gelecekteki önemli başarılarını müjdeleyen bu dönüşüme tanıklık etmekten mutluluk duyduğunu ifade etti.

Türkiye’de İngiliz Ticaret Odası Başkanı Chris Gaunt, “Yeni bir logo tasarımı fikri Odanın yenilenen ruhundan, iş dünyasındaki aktif ve öncü rolünün güçlenmesinden doğdu. Günümüz piyasa dinamiklerine göre gelişen yapımızın yalın ve etkili bir logo ile yansıtılmasını istedik.” diyerek, İngiltere ve Türkiye arasındaki ticaretteki Odanın aktif rolünü sade ve dinamik bir görsel ile simgeleştirdiklerini belirtiyor.

Amblem ve kelimelerden oluşan yeni logo, Odanın üyesi ve stratejik ortağı olan marka tasarım danışmanlığı firması Brandseers imzasını taşıyor. Bu yeni tasarım “parlak bağlantılar” fikrinden ilham alınarak geliştirildi. Birbirini işaret eden sekiz oklu amblem Odanın dinamik ve yenilikçi ruhuna gönderme yaparken, iş dünyasında başarı ve büyüme için başvurulan bir buluşma noktası oluşunu da ifade ediyor. Logonun ana renkleri Birleşik Krallık ve Türk bayrağının renklerinden esinlenerek seçildi. Bu renkler iki ülkenin işbirliği ile yaratılan fırsatları vurguluyor. Logodaki yazı da ayrıntılı bir çalışmanın eseri. Ambleme eşlik eden yazının karakteri okunabilirliği, gücü ve zamansızlığı nedenleriyle tercih edildi. Koyu gri rengi ise geleneği ve profesyonelliği çağrıştırıyor.

Türkiye'de İngiliz Ticaret Odası logosunu yeniledi

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
3 Epic Games - Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Epic Games – Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
5 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Güncel Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dünyada "kadın" gündemi: Kazanımlar, engeller ve gerçekler...
Haberler
Dünyada “kadın” gündemi: Kazanımlar, engeller ve gerçekler…
Nafizcan Önder
8 Mart 2025
Cilt bakım markası The Ordinary yumurta satmaya başladı!
Haberler
Cilt bakım markası The Ordinary yumurta satmaya başladı!
Sena Tufan
24 Mart 2025
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Haberler
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Gündem yorgunu toplum YouTube'da gazetecileri daha az izliyor!
Haberler
Gündem yorgunu toplum YouTube’da gazetecileri daha az izliyor!
Nafizcan Önder
5 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.