4 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cildinin kontrolü sende, artık hayatı erteleme!

Cildinin kontrolü sende, artık hayatı erteleme!

Nafizcan Önder
3 Aralık 2021
2 dk okuma

Bepanthol SensiDaily yeni reklam kampanyasında, çok kuru veya atopik cilde sahip bireylerin yaşadıkları sıkıntıları içgörülere dayandırarak cesaretlendirici bir dille ekranlara taşıyor. Marka, çok kuru veya atopik cilde sahip tüketicileri, hayatlarının kontrolünü ciltlerine bırakmak yerine, ellerine alabilmelerini sağlayan bir çözüm olarak Bepanthol SensiDaily ile tanıştırıyor. 

Bepanthol SensiDaily, yeni iletişim kampanyası “Hayat Senin, Kontrol Senin” ile atopik veya çok kuru cildi olan kişilere hayatlarının kontrolünü ciltlerine bırakmadan yaşamaları için cesaretlendirmeyi hedefliyor. 

Kapsamlı bir araştırmayı baz alan kampanya, atopik veya çok kuru ciltli bireylerin ciltlerindeki kuruluğu ve buna bağlı olarak gelişen fiziksel ve duygusal sıkıntıları kabullenerek hayatları kısıtladığına dikkat çekiyor. Hayata dokunarak hissetmelerini sağlaması gereken ciltleri, onların hayattan kopmalarına neden oluyor.

Bu kampanyayla marka, çok kuru veya atopik cilde sahip tüketicilerin kuruluğa bağlı cilt problemlerinin, Bepanthol SensiDaily’nin her gün düzenli kullanılmasıyla, kontrol edilebileceğini anlatmayı hedefliyor. Marka, “Hayatını nasıl yaşamak istediğine sen karar verirsin, cildin değil! Hayat senin, kontrol senin!” diyerek ciltlerinin kontrolünü ele alarak hayata katılmaya davet ediyor. Reklam filminde bu söylem senaryolarla pekiştiriliyor ve Bepanthol SensiDaily’nin vadettiği özgürleştirici cilt deneyimi resmediliyor. Kampanya umut ve güç veren mesajlarla örülüyor. Marka, aynı zamanda kampanya kapsamında yapacağı çalışmalarla cilt tipi farkındalığının yaşam kalitesi açısından taşıdığı öneme dikkat çekmeyi amaçlıyor.

Reklam Künyesi

Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı       

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Gizem Çeltekli, İlker Tanrıöğer

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul       

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay

Reklam Yazarı: Serdar Tabur                  

Görüntü Yönetmeni: Daniel Obradovic

Kreatif Grup Başkanı: Süleyman Utku Bozkurt

Sanat Yönetmeni: Elif Uyanık                     

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı

Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik

Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ezgi Dağcı Dursun, Ilgım Kurşun, Ceren Kaban             

Yapım Şirketi: DEPO Film                     

Prodüktör: Merve Yalçınkaya, Ender Sevim

Yönetmen: Matthaus Bussman

Medya Planlama: Mediacom                                 

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Bepanthol MullenLowe
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
3 Apple "scratchgate" problemiyle karşı karşıya
Apple “scratchgate” problemiyle karşı karşıya
4 Öğrenci hayatının gerçekleri
Öğrenci hayatının gerçekleri
5 SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
Güncel Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Haberler
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Marketing Türkiye
1 gün önce
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Haberler
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Sena Tufan
9 Ağustos 2025
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu...
Haberler
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu…
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.