18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cildinin kontrolü sende, artık hayatı erteleme!

Cildinin kontrolü sende, artık hayatı erteleme!

Nafizcan Önder
3 Aralık 2021
2 dk okuma

Bepanthol SensiDaily yeni reklam kampanyasında, çok kuru veya atopik cilde sahip bireylerin yaşadıkları sıkıntıları içgörülere dayandırarak cesaretlendirici bir dille ekranlara taşıyor. Marka, çok kuru veya atopik cilde sahip tüketicileri, hayatlarının kontrolünü ciltlerine bırakmak yerine, ellerine alabilmelerini sağlayan bir çözüm olarak Bepanthol SensiDaily ile tanıştırıyor. 

Bepanthol SensiDaily, yeni iletişim kampanyası “Hayat Senin, Kontrol Senin” ile atopik veya çok kuru cildi olan kişilere hayatlarının kontrolünü ciltlerine bırakmadan yaşamaları için cesaretlendirmeyi hedefliyor. 

Kapsamlı bir araştırmayı baz alan kampanya, atopik veya çok kuru ciltli bireylerin ciltlerindeki kuruluğu ve buna bağlı olarak gelişen fiziksel ve duygusal sıkıntıları kabullenerek hayatları kısıtladığına dikkat çekiyor. Hayata dokunarak hissetmelerini sağlaması gereken ciltleri, onların hayattan kopmalarına neden oluyor.

Bu kampanyayla marka, çok kuru veya atopik cilde sahip tüketicilerin kuruluğa bağlı cilt problemlerinin, Bepanthol SensiDaily’nin her gün düzenli kullanılmasıyla, kontrol edilebileceğini anlatmayı hedefliyor. Marka, “Hayatını nasıl yaşamak istediğine sen karar verirsin, cildin değil! Hayat senin, kontrol senin!” diyerek ciltlerinin kontrolünü ele alarak hayata katılmaya davet ediyor. Reklam filminde bu söylem senaryolarla pekiştiriliyor ve Bepanthol SensiDaily’nin vadettiği özgürleştirici cilt deneyimi resmediliyor. Kampanya umut ve güç veren mesajlarla örülüyor. Marka, aynı zamanda kampanya kapsamında yapacağı çalışmalarla cilt tipi farkındalığının yaşam kalitesi açısından taşıdığı öneme dikkat çekmeyi amaçlıyor.

Reklam Künyesi

Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı       

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Gizem Çeltekli, İlker Tanrıöğer

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul       

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay

Reklam Yazarı: Serdar Tabur                  

Görüntü Yönetmeni: Daniel Obradovic

Kreatif Grup Başkanı: Süleyman Utku Bozkurt

Sanat Yönetmeni: Elif Uyanık                     

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı

Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik

Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ezgi Dağcı Dursun, Ilgım Kurşun, Ceren Kaban             

Yapım Şirketi: DEPO Film                     

Prodüktör: Merve Yalçınkaya, Ender Sevim

Yönetmen: Matthaus Bussman

Medya Planlama: Mediacom                                 

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Bepanthol MullenLowe
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Marketing Türkiye
16 Eylül 2025
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Sena Tufan
3 hafta önce
Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Haberler
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.