10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bugünden yarını düşünenlerin markası

Yarını düşünenlerin markası

Marketing Türkiye
4 Kasım 2021
1 dk okuma

Vaillant, ‘‘Yarın için bugünden Vaillant’’ sloganıyla başlattığı reklam kampanyasıyla “Cebinizi ve geleceğinizi korurken, evinizin konforunu yükseltin’’ mesajı veriyor. 3 filmden oluşan reklam kampanyasında marka, kullanıcılarının akıllı ve çevre dostu çözümlerle, dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmaya evlerinden başladıklarına dikkat çekiliyor. 

Dünyayı koruma konusunda yaratmaya çalıştığı farkındalığı hem doğa dostu ürünler hem de projelerle destekleyen Vaillant, yeni reklam kampanyasında “verimlilik-tasarruf, sürdürülebilirlik ve teknoloji” konularına dikkat çekiyor. Vaillant, “Yarın için bugünden Vaillant” konsepti ile hazırlanan 3 reklam filminde ‘‘Cebinizi ve geleceğinizi korurken, evinizin konforunu yükseltin’’ mesajı veriyor.

Vaillant, verimlilik ve tasarruf konulu “Tasarruflu Aile”, sürdürülebilirlik konulu “Çöp Ayrıştırma” ve teknoloji konulu “Kediyi Oynatma” filmleri ile verimlilik, tasarruf ve konforu hep ön planda tutan Vaillant’lıların hayatta sadece kombi seçerken değil, her konuda yarını düşünerek yaşadıklarını anlatıyor. Evdeki yaşamlarında akıllı yöntemler kullanan, çocuklarına çevre bilincini aşılayan ve teknoloji sayesinde konforunu yüksek tutan insanların kombi seçimlerinin de zaten Vaillant olacağı mesajı veriliyor. 

Vaillant kullanıcıları dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmaya evlerinden başlar 

“Tasarruflu Aile”de Vaillant sahibi ailelerin dünyamız için her zaman akıllı seçimler yaparak verimlilik ve tasarruf sağladığı; evlerinde “kağıt” ve “plastik” için iki çöp kutusu bulunduran Vaillant kullanıcısı bir aileyi gördüğümüz “Çöp Ayrıştırma”da Vaillant’lıların gezegenin yarını için ilk adımı evlerinde attığı ve “Kediyi Oynatma” adlı üçüncü filmde ise teknolojinin getirdiği konforun önemi vurgulanıyor. Vaillant kullanıcılarının akıllı ve çevre dostu çözümlerle, dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmaya evlerinden başladıklarını gördüğümüz reklam filmleri Büyük Balık reklam ajansı tarafından hazırlandı.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Vaillant Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Hazım Bumin, Anı Özyön

Reklam Ajansı: Büyük Balık

Yapım Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Hakan Yonat

Müzik: Jingle Jackson

Diğer yaratıcı kampanyalara göz atmak için TIKLAYIN.

vaillant
1 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
2 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
3 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
4 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
5 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
Güncel Haberler
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Efsane reklamcı Piyush Pandey yaşamını yitirdi
Haberler
Efsane reklamcı Piyush Pandey yaşamını yitirdi
Sena Tufan
28 Ekim 2025
Her 10 üniversite öğrencisinden 9'u ekonomik olarak zorlanıyor
Haberler
Her 10 üniversite öğrencisinden 9’u ekonomik olarak zorlanıyor
Nafizcan Önder
13 Ekim 2025
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.