13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Teknolojide söz sırası kadınlarda: “Apple Watch” beğenildi mi?
Haberler

Teknolojide söz sırası kadınlarda: “Apple Watch” beğenildi mi?

Marketing Türkiye
13 Mart 2015
2 dk okuma

Tüm dünyanın gündeminde olan kimilerinin “beklenti üzerinde” kimilerinin ise “fiyasko” olarak nitelendirdiği “Apple Watch”ı bir de kadınlara sorduk. Araştırma sonunda gördük ki, teknolojiye daha mesafeli yaklaşan kadınlar için söz konusu aksesuar olunca akan sular duruyor… İşte kadınların gözünden “Apple Watch”…

Tavsiye Kanalı tarafından bin 445 kadını kapsayan “Apple Watch” araştırmasına göre kadın katılımcılar, tasarımı beğenirken fiyatını ise yüksek buluyor. Araştırmaya göre Apple Watch’ı gören kadınların oranı yüzde 67,13 olurken, bilmeyenlerin oranı ise yüzde 32,87. “Sizce Apple Watch kullanışlı bir ürün mü?” sorusuna ise kadınların yüzde 85.47’si evet  dedi. Yüzde yüzde 14,53’ü  ise Apple Watch’ı kullanışlı bir ürün olarak görmediğini söyledi.

Anketteki “Apple Watch’ı satın almayı düşünür müsünüz?” sorusunda ise kadınların yüzde 62,21’i evet derken, yüzde 37, 79’u hayır cevabını veriyor. Bir aksesuarda kadınları en çok ilgilendiren konulardan biri olan tasarım konusunda ise Apple Watch sınıfı geçiyor. Ankete katılan kadınların yüzde 87,54’ü Apple Watch’ın tasarımını beğendiğini söyledi. Yüzde 12,46’sı ise ürününün tasarımını beğenmediğini dile getiriyor. Üç farklı modelde piyasaya çıkacak olan Apple Watch’ın fiyatı 349 dolardan başlıyor. Katılımcıların  yüzde 26,92’si “Fiyatı normal”, yüzde 72,46’sı “Fiyatı yüksek” ve yüzde 0,62’si ise “Fiyatı düşük” olarak görüyor.

Marketing Türkiye Yorumu:

Teknoloji genellikle erkeklerin ilgilendiği bir sektör olarak görülür ancak işin içine Apple ve tasarım girince kadınlar için de akan sular duruyor… Bugüne kadar yapılan araştırmalarda kadınların, teknoloji ürünlerine daha mesafeli olduğunu, ancak teknolojik ürünlerde ilk önce işlevini ikinci olarak ise tasarımına dikkat ettiğini gördük. Bir aksesuar olarak kadınlardan tam not alan Apple Watch, bakalım Türkiye’ye geldiğinde nasıl karşılanacak…

Teknolojide söz sırası kadınlarda: “Apple Watch” beğenildi mi?

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Haberler
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
5 Kasım 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
"Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar": Sanatın umuda açılan kapısı
Haberler
“Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar”: Sanatın umuda açılan kapısı
Nafizcan Önder
30 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.