19 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Her gün yeniden, her gün yenilen”

“Her gün yeniden, her gün yenilen”

Nafizcan Önder
29 Eylül 2021
2 dk okuma

Bepanthol, kuru, çok kuru ve hassas ciltler için özel olarak geliştirdiği Bepanthol Derma Yüz Bakım serisini başarılı oyuncu Aslı Enver’in yer aldığı bir dizi reklam filmiyle tanıtıyor. Geçtiğimiz yıl yayınlanan kampanyada ajan rolü ile karşımıza çıkan Aslı Enver’ın bu çekimlerde günlük hayatından doğal anları ekranlara taşınıyor. Bepanthol Derma ürünlerinin herkesin yüz bakımı konusundaki ihtiyaçlarına cevap vereceği ve günlük hayatının bir parçası olacağı “Her gün yeniden, her gün yenilen” mesajıyla anlatılıyor. 

Reklam filmi her fırsatta yüzümüze baktığımız iç görüsünü destekleyen ve herkesin gözünü alamadığı bir fikirden besleniyor: Aynalar! Reklam filmi boyunca gözü ayna veya ayna görevi gören farklı yüzeylere takılan Aslı Enver, Nemlendirici ve Besleyici SPF 25 Günlük Yüz Bakım KremiYoğun Nemlendirici Gece Bakım Kremi ve Arındırıcı ve Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli’nden oluşan Bepanthol Derma ürün serisiyle yüz bakımının önemine dikkat çekiyor. Film boyunca gördüğümüz sahneler ise günlük hayattan kesitlerle bu mesajı doğal bir şekilde tüketicilere ulaştırıyor. Serinin içeriğinden de bahsedilen reklam filminde, Bepanthol Derma ürünlerinde bulunan niasinamid, provitamin B5 ve doğal yağlar gibi bileşenleri öne çıkartılıyor. 

TV ve dijital platformlar için Depo Film tarafından hazırlanan ve dört farklı günde İstanbul’un Beyoğlu ve Nişantaşı ilçelerinde Thor yönetmenliğinde çekilen filmlerin merak uyandıracak devam çalışmaları da hazırlanıyor.

Reklam künyesi

Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı – Bepanthol                                      

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Okan Bayel, Naz Acar Çolakoğlu                       

Reklam Ajansı: Mullenlowe İstanbul   

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay

Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik          

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Hülya Toptaş, Emirhan Akıncı                       

Yaratıcı Ekip: Süleyman Utku Bozkurt, Sedef Karakaş, Yiğit Zigaloğlu, Emine Aydın                    

Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ezgi Dağcı Dursun, Ilgım Kurşun        

Görüntü Yönetmeni: Baldur Eythorsson             

Sanat Yönetmeni: Murat Uçan               

Yapım Şirketi: DEPOfilm               

Prodüktör: Ender Sevim / Burak Erdener               

Yönetmen: Thor                                   

Medya Planlama: Mediacom 

Pr Ajansı: Sobraz                 

Cast: Aslı Enver  

Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil

Aslı Enver Bepanthol Depo Film
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Güncel Haberler
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Haberler
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Nafizcan Önder
13 Temmuz 2025
Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Haberler
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım...
Haberler
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım…
Sena Tufan
15 Temmuz 2025
LEGO Türkiye İstanbul'u oyun moduna aldı!
Haberler
LEGO Türkiye İstanbul’u oyun moduna aldı!
Sena Tufan
12 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.