13 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Halkbank 83 yaşında...

Halkbank 83 yaşında…

Marketing Türkiye
31 Mayıs 2021
2 dk okuma

Halkbank 83. kuruluş yıl dönümünü yeni bir filmle ekranlara taşıyor. Film, “Önce Halk Sonra Bankayız” sloganına uygun yeni bir jingle’ın yaratım sürecine ışık tutuyor. 

Yeni bir jingle hazırlamakla görevlendirilen genç müzisyen Emre’nin, stüdyosunda yaptığı ilk denemeler pek de istenilen sonucu vermiyor. Bankanın ekran yüzü Kerem Alışık ve genç bankacı Ömer, bunun üzerine müzisyen Emre’yi halktan ilham alarak bankayı ve değerlerini özümseyeceği bir yolculuğa çıkarmaya karar veriyor. Reklam filminde; Karadeniz’den Ege’ye, rüzgâr türbinlerinden fabrikalara, kasabalardan meralara, ülkenin doğal güzelliğini ortaya koyan, yöresel ezgiler eşliğinde insani sıcaklığını ve modern gelişmişliğini gösteren karelerle, çok yönlü bir Türkiye resmiyle karşılaşıyoruz. 

Anadolu’dan kesitler sunan bu gezinin ardından üçlü, yine müzisyenin stüdyosunda görülüyor. Müzisyen Emre bu kez kendisinden çok emin. Kerem Alışık’ın “hadi bakalım” demesiyle birlikte Emre, oynat tuşuna basıyor ve müzik çalmaya başlıyor. “Önce Halk Sonra Bankayız” sloganı, halk ezgilerinin zenginliğinden gelen ilhamla notalara dökülüyor. Kerem Alışık ve Ömer”i bu kez, melodiyi beğendiklerini ortaya koyan bir tebessümle görüyoruz. Film, “Önce Halk Sonra Bankayız. Tam 83 yıldır” mesajıyla sona eriyor. 

Halkbank reklam filminin çekimleri İstanbul ve İzmir’de gerçekleştirildi

Halkbank’ın 83. yıl filminin çekimleri 4 günde tamamlandı ve 9 ayrı mekânda gerçekleştirildi. İzmir’de Güzelbahçe, Kozbeyli, Urla, Yeni Foça ve Barbaros Köyü’nün yanı sıra İstanbul Ataşehir’deki Halkbank Genel Müdürlük binası, çekim mekânları arasında yer aldı. Zengin bir görsellik sunan filmin yönetmenliğini Serdar Işık yaptı. 

REKLAM KÜNYESİ

  • Reklamveren: Halkbank
  • Reklamveren Yetkilisi: Dr. Hasan Zeybek, Gül Yıldız, Ayşe Güneş, Dila Alkan, Şermin Keskin Uzun, Gamze Alev
  • Reklam Ajansı: Renosans İstanbul
  • Ajans Başkanı: Sedat Tunç
  • Kreatif Direktör: Şahin İnan, Ersin Pekin 
  • Kreatif Ekip: Bora Uz, Kayhan Başpınar, Didem Azizoğlu, Sinan Aslantaş, Ertunç Gün, Sinan Kars, Taha Işıklar
  • Müşteri İlişkileri Direktörü: Arzu Yaraş
  • Müşteri Temsilcisi: Aslı Birincioğlu
  • Storyboard: Ali Durak
  • Prodüksiyon Şirketi: Oneofus
  • Yönetmen: Serdar Işık
  • Görüntü Yönetmeni: Alican Akgün
  • Post Prodüksiyon: IPD Post Prodüksiyon 
  • Müzik: Jingle House
  • Medya Ajansı: Skala Medya

Halkbank’ın diğer reklam filmlerini izlemek için burayı tıklayın…

Halkbank Renosans İstanbul
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
Haberler
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
IKEA, ikonik köftelerine özel tabak üretti
Haberler
IKEA, ikonik köftelerine özel tabak üretti
Sena Tufan
20 Ağustos 2025
Yapay zekaya da reklam geliyor!
Haberler
Yapay zekaya da reklam geliyor!
Sena Tufan
8 Ağustos 2025
Louis Vuitton’dan ilk makyaj koleksiyonu: “La Beauté”
Haberler
Louis Vuitton’dan ilk makyaj koleksiyonu: “La Beauté”
Nafizcan Önder
29 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.