17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hemington ile “Moda Kapıda”
Haberler

Hemington ile “Moda Kapıda”

Marketing Türkiye
9 Mart 2021
3 dk okuma

Hemington tarafından hayata geçirilen ve ev konforunda benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmayı vadeden “Moda Kapıda” projesi mağaza ile online alışveriş deneyimini bütünleştiren Türkiye’deki ilk uygulama. Moda Kapıda projesinin zaman ve mekan yönetiminde özgürlük tanıdığını söyleyen Hemington CEO’su Umut Boz ile bu dikkat çeken uygulamayı konuştuk.

Hemington ile “Moda Kapıda”
Hemington CEO Umut Boz

Hemington olarak tüketicileriniz için nasıl bir deneyim dünyası vadediyorsunuz? Hemington’da alışveriş deneyiminin öne çıkan noktaları neler?

Dünyanın en özel coğrafyalarından temin edilen yüksek kalite ipliklerden özenle hazırlanan koleksiyonlarımızla erkek giyim deneyimini en üst seviyeye çıkarıyoruz.

Doğallık prensibimiz doğrultusunda tüm ürünlerimizi tamamen saf Giza 86 pamuğu, Merino yünü, ipek, keten, kaşmir gibi elyaflar kullanarak sürdürülebilirlik ilkesiyle üretiyoruz.

Yoğun bir dünyası olan, seçim yapmak için uzun uzun zaman ayırmak istemeyen erkekler için; kolaylıkla kombinlenebilecek, rahat kalıplı, nefes alan, doğal dokularıyla terletmeyen, tüm gün konforlu hissedebilecekleri zamansız parçalar hazırlıyoruz. Vakti değerli olan, kendisi için en iyisini isteyen erkeklere; günün her anı şık ve özgür hissetmelerine olanak sağlayacak fonksiyonel ürünler sunuyoruz.

Tüm bunları yaparken de müşterilerimize premium hizmet veriyor ve onlara kendilerini özel hissettiriyoruz.

Yaptığımız yeniliklerde müşterilerimize her zaman benzersiz bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Bu amaçla online alışveriş kanalımızda müşterilerimize, Türkiye’de bir ilk olan ‘Moda Kapıda’ hizmetimizi sunuyoruz.

Moda Kapıda uygulaması nasıl bir iç görüyle hayata geçirildi? Bu uygulama nasıl bir ihtiyacı karşılıyor?

Hemington Moda Kapıda uygulamasını, kullanıcıların alışveriş yaparken “Bedeni bana uygun olacak mı?, Rengini sevecek miyim?, Tarzıma uygun mu?, gibi endişe duyduğu tüm soruları ortadan kaldırmayı amaçlayarak kurguladık.

Erkek modasında tüm ihtiyaçlara yüksek kaliteli ürün ve el işçiliğiyle cevap veren bir marka olarak, saf ve doğal ipliklerle tasarladığımız koleksiyonları müşterilerimize ulaştırırken, zaman ve mekan yönetiminde özgürlük tanıyan Moda Kapıda uygulamamızla alışveriş deneyimini konforlu hale getirmeyi amaçladık.


Tüketiciler Moda Kapıda uygulamasından nasıl yararlanıyor?
 

İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da hayata geçirdiğimiz “Moda Kapıda” uygulamasıyla müşterilerimize ister ev ister ofis ortamında keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. www.hemington.com.tr’den 2.000 TL ve üzeri alışveriş yapan tüm müşterilerimizi arıyoruz ve uzman stil danışmanlarımız ile görüşme için randevu oluşturuyoruz. Satın almış oldukları ürünleri bir küçük ve bir büyük bedeni, dilerlerse kişiye özel kombin alternatifleri ile beraber sunuyor; müşterimize uygun olan gün ve saatte adrese istediği adrese teslim ediyoruz.  Moda Kapıda hizmetimiz ile müşterimiz satın aldığı ürünlerin üç bedenini de deneyerek üzerine en çok yakışana sahip oluyor. “Acaba bedenime uyar mı” kaygısı yaşamadan, bambaşka bir alışveriş deneyimi ile seçim yapma rahatlığı yaşıyor. Ayrıca stil danışmanlarımız tarafından kişiye özel olarak hazırlanan kombin alternatifleri sayesinde müşterimiz yepyeni ürünler keşfederek, konforundan ödün vermeden kolaylıkla satın alabilme ayrıcalığı yakalıyor…

Bu uygulama tüketicilere ne tür kolaylıklar sunuyor? 

Moda Kapıda servisini sağlayan Hemington Uzman Satış danışmanları ise koleksiyonun her detayını müşterileriyle paylaşarak, müşterinin tarzına ve zevkine en uygun parçaları sunuyor. Böylece müşteriye kişiye özel bir stil danışmanlığı hizmeti sunulmuş oluyor. Alışveriş yapan kişi hem vaktinden kazanmış oluyor, hem kendini en rahat hissettiği yerde alışverişini tamamlıyor hem de sadece satın alacağı ürünü değil devamında kombin önerileri ile beraber alternatif ürün seçimine olanak sağlanıyor.

Hemington ile “Moda Kapıda”

Pandemiyle birlikte online alışverişin hayatımızdaki yeri genişledi. Bu anlamda hemington.com.tr’de ne tür farklı uygulamalarla ve nasıl bir anlayışla müşterilerinize hizmet veriyorsunuz?

Pandemiyle birlikte dünya büyük bir değişimden geçiyor ve yaşam alışkanlıklarımız da beraberinde değişiyor. Teknolojinin hızlı gelişimi, hayatlarımızı kolaylaştıran yeni çözümlerle şekillenirken, alışveriş rutinlerimizde de değişim kaçınılmaz oldu. Online satış mağazamızda müşterilerimize, Hemington mağazalarında yaşadıkları premium alışveriş deneyimini yaşatmak öncelikli amacımız haline geldi.  Bu deneyimi yaşatmak üzere ortaya koyduğumuz Moda Kapıda uygulaması, Türkiye’de bir ilk.

2020 yılında %250 büyüme gösteren hemington.com.tr online satış kanalımız, sunduğumuz üstün hizmet kalitesi ve kaliteli ürün sayesinde hız kesmeden büyümeye devam ediyor.

Ayrıca özel olarak geliştirdiğimiz steril paket uygulamamız, İstanbul içi siparişlerde aynı gün teslimat, ücretsiz ve hızlı kargo, kolay iade ve değişim gibi hizmetler müşterilerimize sunduğumuz ek ayrıcalıklar arasında yer alıyor.

erkek giyim HEMINGTON moda kapıda umut boz
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS '25 başvuruları başladı!
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS ’25 başvuruları başladı!
Koçtaş, YouTube'da 1 milyon aboneye ulaştı!
Koçtaş, YouTube’da 1 milyon aboneye ulaştı!
Logoyu "bir tık" büyütebilir miyiz?
Logoyu “bir tık” büyütebilir miyiz?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
Inditex yaza durağan başladı: Satışlar düşüyor, küresel büyüme hedefi sürüyor!
Haberler
Inditex yaza durağan başladı: Satışlar düşüyor, küresel büyüme hedefi sürüyor!
Nafizcan Önder
6 gün önce
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Haberler
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Sena Tufan
26 Nisan 2025
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
16 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.