21 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Video kreatif yaratım sürecini hızlandırmak size ne kazandırır?
Haberler

Video kreatif yaratım sürecini hızlandırmak size ne kazandırır?

Marketing Türkiye
22 Şubat 2021
2 dk okuma

Şu anda, verilen brief’lerin her birinde aynı yaratıcı zorluk var: hızla değişen dünya düzeninde mesajlarını tüketici için çekici kılmak. Bu süreç belli sınırlamalarla yaratıcılığı zorlasa da pazarlamacıları yeni yollar bulmak konusunda teşvik edebilir. Hiç kimse tüm cevaplara sahip değil, ancak Zorlu Tekstil E-Ticaret Müdürü Yardımcısı Melis Artun ve Inveon Growthlab Direktörü Güneş Mitrani deneyimleri üzerinden bir sonraki hamlenize gitmenize yardımcı olacak kritik çözümleri ve kazandırabileceklerini anlatıyor.

Dönemin en büyük rekabet avantajı: Hız

İçinde bulunduğumuz çağda hız her şeyden önemli. YouTube reklamları özelinde geçmişte yaşadığımız en büyük sorun videoların hazırlık süreciydi. Hem bütçesel sebeplerden hem de prodüksiyon süreçlerinin uzunluğundan dolayı istediğimiz videoları hazırlayıp yayına almakta geç kalıyorduk. Yaratım süreci ve revizyonlarla beraber süreç oldukça yavaş ilerliyordu. Hayatımıza Video Builder aracının girmesiyle dakikalar içerisinde güçlü kreatifler oluşturmayı başardık ve hızlıca reklam yayınlarımızı kurabildik. Nasıl mı?

Linens’in yeni ürünlerini, koleksiyonlarını ve kampanyalarını daha fazla kişiye duyurmak, marka bilinirliğini ve reklam gösterimlerini artırmak istiyorduk. Video Builder kullanarak yaklaşık 3 dakika gibi kısa bir sürede 6 farklı video oluşturduk. Hem zamandan tasarruf ettik hem de video prodüksiyon bütçesini reklam yayınlanmasına aktarmış olduk.

Kreatife odaklanmak için daha fazla vakit

Markalar dijital platfomda ne kadar hızlı hareket ederse, o kadar çok kişiye ulaşarak vermek istediği mesajı kolayca ulaştırabilir. Bu projede de anahtar kelime ve başarının faktörü “hız” olduğunu söyledik. Peki bu hızlı üretim sürecinin sağladığı en büyük avantaj olan “zaman” bize ne kazandırdı?

Video Builder ile kreatifinizi oluşturmak için ihtiyacınız olan tek şey kampanyanızı yansıtacak birkaç görüntü, aktarmak istediğiniz mesajları içeren yazılar ve logonuz. Video Builder, yazı tiplerini ve müziği seçmekten yazı uzunluğu ve görüntü konumlandırmaya kadar sürecin her adımında size yol gösteriyor. Bu aşamanın kazandırdığı hız, bize sağlayacağımız kreatifler üzerine daha fazla düşünme ve “en iyiyi” iletme konusunda fırsat tanıdı.

Kreatiflerin oluşturulmasının ardından Türkiye’de en fazla etkileşim alan YouTube kanalları, Linens’in ürün gamında bulunan ürünlerin jenerik sorguları, pazardaki kitleler, özel amaç kitleleri gibi segmentler oluşturularak Linens’in promosyonlarını ve ürünlerini daha geniş kitlelere duyurabilmek amacıyla kampanyalar oluşturduk.

Linens’in ürün ve kategori bazlı çeşitliliğini baz alarak hem ürün hem de kategori içeriklerini ön plana çıkardık. İçerik tasarımları oluşturulurken Video Builder’ın Markanı Tanıt, Bir Ürün/Marka Göster, Faydayı/Promosyonu Paylaş temalarından faydalandık. Kreatif gücü yüksek, hızlı ve maliyetsiz oluşturulan videolarla markanızın görünürlüğünü artırmanız mümkün.

Tüketiciyle etkileşimi maksimuma çıkarmak için göz önünde bulundurulması gerekenler

Video Builder aracılığıyla kampanyalarımız ve yeni koleksiyonlarımızın duyurumları için farklı içerik tasarımları kullanarak çok hızlı bir şekilde videolar oluşturduk. Segmentlediğimiz hedef kitlelere Bumper ve TrueView for Reach türünde reklamlar aracılığıyla farklı mesajlar göstererek Linens’i birçok yeni kullanıcıya ulaştırıp marka bilinirliğimize katkı sağladık. Linens’in tüm kampanyalarındaki gösterimlerinde bir önceki döneme kıyasla etkileşim oranında yüzde 270 artış yakaladık.

Kreatif gücü yüksek, hızlı ve maliyetsiz oluşturulan videolarla markanızın görünürlüğünü artırmanız mümkün. Bunu yaparken şu noktaları da göz önünde bulundurun:

  • İzleyicilerin markanızla etkileşimde kalmasına yardımcı olmak için resimlerinize aşırı metin, şekil veya logo eklemekten kaçının.
  • Hedef kitlenizin dikkatini çekebilmek için yüksek çözünürlüklü, iyi hazırlanmış resimler kullanın.
  • Karakter sayınızı akıllıca kullanın, her kelimeyi olabildiğince etkili hale getirin.
  • Etkileşimli harekete geçirici mesajlardan faydalanın.

Kaynak: Think with Google

Bumper hedef kitle kreatif video linens TrueView for Reach video builder video montaj youtube kanalları youtube video
1 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
2 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
3 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
4 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
5 İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
Güncel Haberler
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
Zincir marketlere "Cumhur Reyonu" geliyor
Zincir marketlere “Cumhur Reyonu” geliyor
Sürpriz podyum gerçek ışıltı: Elidor Pembe Halı
Sürpriz podyum gerçek ışıltı: Elidor Pembe Halı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Haberler
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
Haberler
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
Haberler
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
Nafizcan Önder
13 Haziran 2025
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Haberler
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
İrem Alimoğlu
12 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.