15 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Bu takım reklam içermemektedir!”

Marketing Türkiye
5 Temmuz 2014
1 dk okuma

Fenerbahçe’nin yeni sezon formaları tasarlandı ancak halen forma sponsoru bulunamadı. Geçtiğimiz sezonun sponsoru Türk Telekom’un sponsorluktan çekilmesiyle sponsorsuz kalan Fenerbahçe, henüz formasına göğüs reklamı alamadı. Fenerbahçe’nin Şampiyonlar Ligi’ne katılıp katılmayacağı henüz belli olmaması ve istenilen ücretin, takımın sponsor bulmasını da zorlaştırdığı belirtiliyor. Fenerbahçe’nin yeni sezona reklamsız çıkabileceği de gelen bilgiler arasında. Ancak söz konusu rakamlar pek de gözden çıkarılacak gibi değil. Zira takımların en önemli gelir kalemlerinden birini oluşturuyor forma reklamları. Dilerseniz Bundesliga’ya bir göz atıp rakamların büyüklüğünü daha somut olarak ortaya koyalım. Elbette lig değeri olarak  Bundesliga’daki rakamlar daha yüksek ancak forma reklam geliri konusunda bize fikir verecektir.

Bundesliga’da yeni sezon 22 Ağustos’ta Bayern Münih-Wolfsburg arasında oynanacak maçla başlayacak. Sezonun ilk maçında karşı karşıya gelecek olan bu iki takımın ortak özelliği ise göğüs reklam gelirinde Bundesliga’da oynayan diğer takımları geride bırakmaları. Zira iki takımın aldığı göğüs reklam gelirinin toplamı 30 milyon Euro’yu geçtiği biliniyor. Wolfsburg önümüzdeki dönem formasında  Volkswagen ismini taşıyacak. B. Münih ise Telekom ile anlaştı. Wolfsburg’un ana sponsoru olan Volkswagen’la anlaşması “sınırsız” ibaresini taşırken B. Münih’in sözleşmesi 2017 yılında sona erecek.  Formalarının göğüs reklamından en çok gelir elde eden takımlardan bir diğeri ise Dortmund. Evonik ile yaptığı ve 2025 yılında sona erecek anlaşmayla Dortmund, yıllık 20 milyon Euro kazanacak. Ancak tüm takımlar bu yüksek rakamlara imza atmıyor kuşkusuz. Örneğin Bundesliga’nın yeni takımı Paderborn, Kfz-teile 24 ile 2015 yılına kadar sürecek sözleşme için yıllık sadece Bir Milyon 300 bin Euro alacak.

1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
4 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
5 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Güncel Haberler
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Haberler
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Sena Tufan
4 gün önce
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Haberler
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Marketing Türkiye
28 Temmuz 2025
Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Haberler
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
İrem Alimoğlu
24 Temmuz 2025
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Haberler
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.