1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
E-ticarette yeni trend: "Canlı yayın satışı" Türkiye'de karşılık bulacak mı?
Haberler

E-ticarette yeni trend: “Canlı yayın satışı” Türkiye’de karşılık bulacak mı?

Nafizcan Önder
8 Aralık 2020
1 dk okuma

Çin’den başlayarak tüm dünyaya yayılan “canlı yayın satışları” ile, kullanıcılar, online platformlar üzerinden gerçekleştirilen canlı yayınlara katılarak ürün tanıtımlarını izleyebiliyor ve aynı anda satın alma işlemini gerçekleştirebiliyor. Ayrıca, online yayın esnasında sunulan anlık fırsatlar ve indirimler de işi tüketici açısından daha cazip kılıyor. Geçtiğimiz ay web sitemizde yayınladığımız “E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı” incelememizle canlı yayın satışlarını incelemiş ve yükselmekte olan trendi işaret etmiştik. GittiGidiyor trendi yakalayan markalardan olmuş…

GittiGidiyor, alışveriş deneyimine yepyeni bir soluk katacak “Canlı Alışveriş” döneminin başlayacağını duyurdu. 9 Aralık 2020 tarihinde saat 20:00’de gerçekleşecek Canlı Alışveriş’in ilk yayını sevilen oyuncu ve influencer Müge Boz sunuculuğunda olacak. Boz, Anne-Bebek kategorisindeki ürünler özelinde deneyimlerini paylaşırken, kullanıcılar da kategoriye özel indirimlerle buluşacak.

GittiGidiyor web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden yayınlanacak Canlı Alışveriş’te kullanıcılar hem yeni ürünler keşfedebilecek hem de ünlü fenomenlerin alışveriş öneri ve deneyimlerini dinleme fırsatı yakalayacak. Her yayında farklı kategorilerdeki ürünlerin, sürpriz ünlüler tarafından tanıtılacağı Canlı Alışveriş’te teknolojiden, anne-bebek ürünlerine, kozmetikten dekorasyon ve süpermarkete kadar farklı kategorilerde özel indirimler GittiGidiyor kullanıcılarına  sunulacak.

50 kategoride 22 milyon ürüne ev sahipliği yapan e-ticaret platformu GittiGidiyor’un Canlı Alışveriş yayınları, ünlü isimlerin konukluğu ve birbirinden avantajlı kampanyalarıyla devam edecek.

Küresel anlamda yükselen bu trendin ülkemizde kalıcı olup olmayacağını zaman gösterecek. Biz de Marketing Türkiye olarak bu sürecin yakından takipçisi olacağız.

E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı başlıklı küresel incelememizi BURADAN okuyabilirsiniz…

Canlı yayın satışı Gittigidiyor Müge Boz
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Haberler
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Toprak Razgatlıoğlu üçüncü kez dünya şampiyonu!
Haberler
Toprak Razgatlıoğlu üçüncü kez dünya şampiyonu!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Haberler
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu...
Haberler
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu…
Marketing Türkiye
24 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.