1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ajanslar uzaktan çalışmada sadakati nasıl sağlıyor?
Haberler

Ajanslar uzaktan çalışmada sadakati nasıl sağlıyor?

Marketing Türkiye
6 Aralık 2020
2 dk okuma

Pandemiyle birlikte hızla uzaktan çalışma sistemine geçen ajanslar dünyasında şimdilerde çalışan sadakati en büyük problem olarak dikkat çekiyor. Peki, yöneticiler çalışan sadakatini canlı tutmak için neler yapıyor? Türkiye’nin önde gelen medya, reklam ve PR ajansı yöneticilerine, uzaktan çalışma sürecini nasıl yönettiklerini ve motivasyonu nasıl sağladıklarını sorduk.

Küresel olarak yaşam stilini değiştiren koronavirüs pandemisi, çalışma hayatında da ezber bozdu. Mercer Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre, salgın sonrasında şirketlerin yüzde 60’ı evden çalışma uygulamasını sürdürmeyi planlıyor. Ajans dünyasında da benzeri bir durum söz konusu. Fakat Leadership IQ’nun verilerine göre pandemi sürecinde evden çalışanların yüzde 26´sı mutsuz! 11 bin 308 kişiyi baz alan bu çalışma sonucunda, çalışanların işini sahiplenmesindeki en büyük etkenin yöneticileri tarafından takdir edilmek olduğu belirtiliyor. Araştırmalar uzaktan çalışma modelinin en büyük handikaplarından birinin çalışan sadakatindeki düşüş olduğunu gösteriyor. Peki, Türkiye’nin önde gelen medya, reklam ve PR ajansları bu zorlu süreci nasıl yönetiyor? Ajans yöneticileri, uzaktan çalışma modelinde çalışan sadakatini korumak için neler yapıyor? İşte yanıtlar…

  • Bülent Yar, GoupM Türkiye CEO’su, “Mart ayından beri hayatımızda olan uzaktan çalışma pratiği beraberinde karma bir modeli geleceğe taşıyacak.”
  • Cüneyt Devrim, Havas İstanbul CEO’su, “Hiçbir teknoloji, diyaloğun yerini tutmuyor. Bu zor zamanlarda ekibin kendi içindeki iletişim becerisi, verimliliği de bir o kadar yukarıda tuttu.”
  • Barış Alemdar, Concept Head of Client Services, ” Uzaktan çalışma sürecinin verimliliğin artması gibi olumlu etkileri var ama bunun yanı sıra çalışanlarda ekip arkadaşlarıyla ve yöneticileriyle birlikte olamamanın getirdiği, zamanla içine düşülebilecek bir izole olma hissi ve bu hissin motivasyon, aidiyet ve sadakat eksikliği yaratma ihtimali de var.”
  • Nedim Özkan, İz İletişim Ajans Başkanı, “İletişimde yaratıcılığın bu etkileşimle çoğaldığına inanıyorum. Sadece yaratıcılığın da değil, çalışanlar arası ilişkilerin de etkileşimle güçlendiğini düşünüyorum.”
  • Özge Uzun Lobby İletişim Ajans Başkanı, “Güvene dayalı iletişim birlik gücümüzü pekiştiriyor.”

Detaylar Marketing Türkiye Aralık sayısında!  Marketing Türkiye Aralık sayısında ücretsiz olarak okumak için TIKLAYINIZ!

 

ajans çalışanları çalışan sadakati Concept GroupM Havas İstanbul İz İletişim lobby medya ajansları PR ajansları reklam ajansları
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

C Level Club, SAR ile birlikte inisiyatif alıyor çünkü başka yurt yok!
Haberler
C Level Club, SAR ile birlikte inisiyatif alıyor çünkü başka yurt yok!
Sena Tufan
22 Eylül 2025
La Lorraine'in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Haberler
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Marketing Türkiye
16 Eylül 2025
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
3 hafta önce
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.