5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nden PR çalışanlarını rencide eden Babil dizisine tepki!
Haberler

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nden PR çalışanlarını rencide eden Babil dizisine tepki!

Marketing Türkiye
21 Eylül 2020
1 dk okuma

Star TV’de yayınlanan Babil dizisinde geçen bir diyalogda halkla ilişkiler mesleğine yönelik rencide edici yorumlar yapılması Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’ni de (TÜHİD) harekete geçirdi. Dernek bugün yaptığı paylaşımla “TÜHİD olarak, son günlerde dizilerde yer alan Halkla İlişkiler mesleğini zedeleyen ifadelerle ilgili televizyon kanalları ve yapım şirketleriyle iletişime geçtik. İfadelerin dizilerin tekrarlarından çıkarılacağına, mesleğin algısına yönelik olumlu ifadeler ekleneceğine ve bu konuya hassasiyet göstereceklerine dair olumlu cevaplar aldık.” dedi
TÜHİD’in açıklamasının tamamı şöyle:

 

Bu gönderiyi Instagram’da gör

 

#Repost @tuhidd (@get_repost) ・・・ TÜHİD olarak, son günlerde dizilerde yer alan Halkla İlişkiler mesleğini zedeleyen ifadelerle ilgili televizyon kanalları ve yapım şirketleriyle iletişime geçtik. İfadelerin dizilerin tekrarlarından çıkarılacağına, mesleğin algısına yönelik olumlu ifadeler ekleneceğine ve bu konuya hassasiyet göstereceklerine dair olumlu cevaplar aldık. Kamuoyu tarafından ilgiyle izlenen dizi ve filmlerde, mesleğimize doğru şekilde yer verilmesinden her zaman onur duyar, kullanılan ifadelerin mesleğimizin gerçek önemini aktaracak şekilde olmasını TÜHİD nezdinde sektörümüz adına rica ederiz. #tühid #halklailişkiler #iletişim

İpek Özgüden Özen (@ipek_ozguden)’in paylaştığı bir gönderi (21 Eyl, 2020, 7:19öö PDT)

Babil dizisinde halka ilişkiler mesleğiyle ilgili neler söylenmişti

Star TV’de yayınlanan Babil dizisinde Kudret ile İlay karakterlerinin arasında geçen ve halkla ilişkiler sektörünü rahatsız eden diyalog ise şöyle:

Kudret: Bana bir çay söyle kızım, limonlu olsun.
İlay: Çayı, arzu ederseniz, sekretaryaya söyleyelim. Kudret Hanım, daha tanışmadık biz. İlay Yücedağ ben, yeni halkla ilişkiler uzmanıyım… Holding’in kurumsal iletişimini ve lansman operasyonunu yönetiyorum.
Kudret: Şimdi yeni moda bu: Halkla ilişki! Böyle giyinip süslenip, açılıp saçıldıkça adı bu oluyor demek ki…
İlay: Pardon, anlayamadım?
Kudret: Valla sana şu kadarını söyleyeyim. Ben senin gibileri çok gördüm. Sınıf atlamaya çalışan kadını gözünden tanırım.
İlay: Beni tanıdığınızı düşünmüyorum.
Kudret: Sen yine de ayağını denk al. Sonra pişman olursun, fayda etmez… Ben şu vakıf toplantısına yetişeyim… Halkla ilişkiler…

1 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
2 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
3 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
4 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
5 Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Güncel Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Öğrenci hayatının gerçekleri
Haberler
Öğrenci hayatının gerçekleri
Nafizcan Önder
28 Eylül 2025
KFC, Türkiye pazarına HD Holding’le geri dönüyor!
Haberler
KFC, Türkiye pazarına HD Holding’le geri dönüyor!
Nafizcan Önder
11 Eylül 2025
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
2 hafta önce
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.