18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beşiktaşlı olmanın anlamını bir de Erkan Can’dan dinleyin...

Beşiktaşlı olmanın anlamını bir de Erkan Can’dan dinleyin…

Marketing Türkiye
13 Eylül 2020
2 dk okuma

Geçtiğimiz haziran ayında öze dönüş kampanyası Bırakmam Seni’nin startını veren Beşiktaş JK, kampanyaya ivme kazandıracak yeni reklam filmini yayınladı.

Beşiktaşlılık duruşunu, Beşiktaş taraftarının spora ve hayata bakışını yansıtan film öze dönüş hareketinin felsefesini ekrana taşıyor. Tüm spor camiasına ve sporseverlere cesur mesajlar veriyor.

İlk kez 9 Eylül akşamı Youtube’da canlı yayınlanan Ödül SeninGecesi’nde gösterilen film kısa süre içerisinde büyük bir etki yaratarak sosyal medya platformlarında on binlerce paylaşım ve beğeni aldı. Filmden cümleler defalarca kez alıntılandı. Film, taraflı tarafsız tüm sporseverlerden ilgi görerek Twitter’da trend topic listesine girmeyi başardı.

Usta oyuncu Erkan Can’ın minik bir taraftarla birlikte rol aldığı ve çekimleri Vodafone Arena’da gerçekleştirilen film, KARPAT Independent Advertising Agency imzasını taşıyor. Bu arada eklemeden geçmeyelim filmdeki küçük taraftarı da reklam ajansının kurucusu ve koyu bir Beşiktaş taraftarı olan Karpat Polat’ın oğlu Atlas canlandırıyor.

Ajans yaratıcı ekibi tarafından yazılan ve Erkan Can’ınseslendirdiği filmin manifesto niteliğindeki sözleri ise şöyle:

 

Bırak.

Kazanayım da nasıl kazanırsam kazanayım diyorsan, bırak.

Spor sadece bir şov, para pul işi diyorsan, bırak.

Yap transferi al yıldızları, alt yapı devri çoktan kapandı diyorsan, bırak.

Maça çıkmışım, gol atmamışım, puan kazanmamışım, bana ne faydası var diyorsan, bırak.

Semt takımından dünya takımı mı olur diyorsan, bırak.

Kadının sahada yeri yok, evde işi çok diyorsan, bırak.

Haksızlığa susanı, bana dokunmayan bin yaşasın diyeni hemen bırak.​

Bırak gitsinler.

Geriye Beşiktaş kalacak. Saf ve temiz.

İşte onu asla bırakma.

Filme gelen taraftar yorumlarından bazıları şöyle:

Erkan Can, Bırak videosu mükemmel olmuş. Tüyler diken diken. @pirhozli

Erkan Can’ın videosu tek kelimeyle muhteşem. Seyrettikçe seyredesim geliyor. @ismaililgin

Gecenin en güzel anı Erkan Can “Bırak” videosu. BAYILDIM. @Muratozen1903

Çok güzel, çok anlamlı olmuş. Erkan Can sesiyle daha da bir anlam katmış. @yfurkanerten

Çok hazırlıksız yakalandım bu videoya. Erkan Can sen ne yaptın be kral tüylerim diken diken oldu. Çok yaşa Beşiktaş aşkımız. @unbornjonas

Ağlamıyorum. Gözüme Erkan Can kaçtı. @dizdaroglu_okan

Erkan Can Beşiktaşlılığı müthiş anlatmış. @KokenGunes

Erkan Can sen ne yaptın ya dünden beri 100 kere seyrettim. Beşiktaş’ı daha güzel ifade eden bir “eser”i az gördüm. Kim yaptıysa, emek verdiyse ellerine sağlık. @BEsiktaskonly

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Beşiktaş Jimnastik Kulübü

Reklamveren Yetkilileri: Özlem Tokgöz, Armağan Pekkaya, Yeşim Beyla

Reklam Ajansı: K A R P A T Independent Advertising Agency

Yaratıcı Ekip: Karpat Polat, Tolga Akyüz, Çağlar Mertler, Besime Duman, Ferhat Çelik, Gizem Özçelik, Atakan Aslan

Müşteri İlişkileri: Melda Tarlan

Prodüksiyon: Shortcut

Yönetmen: Çağrı Ark

Beşiktaş Erkan Can
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Haberler
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Sena Tufan
1 hafta önce
Reklam Kurulu'ndan New Balance, Camper ve Vans'a "domuz derisi" cezası
Haberler
Reklam Kurulu’ndan New Balance, Camper ve Vans’a “domuz derisi” cezası
İrem Alimoğlu
21 Nisan 2025
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
İrem Alimoğlu
4 gün önce
"İnsansız" sürdürülebilirlik oksimoronu
Haberler
“İnsansız” sürdürülebilirlik oksimoronu
Nafizcan Önder
20 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.