5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Global devlere kafa tutan lokal gazoz markaları!
Haberler

Global devlere kafa tutan lokal gazoz markaları!

Nafizcan Önder
20 Şubat 2021
2 dk okuma

Gazlı içecek dendiğinde pek çoğumuzun aklına elbette ki dev bütçeleriyle küresel olarak sektöre hakim olan markalar ve onların gazlı içecekleri geliyor. Ancak onlarca yıldır billboardlarda bile neredeyse hiç yer almadan, varlığını ve kendi lezzet mirasını sürdüren ve global rakiplerine yerel pazarda kök söktüren yerli gazoz markalarımız da var. Kimilerine çocukluğunu, kimilerine memleketini hatırlatacak yerli gazozlarımızı sizler için derledik…

Ankara Gazozu

İsmi Ankara Gazozu olsa da aslında Mersin’de üretiliyor. Muz ve çilek aromalı Ankara Gazozu tadının yanı sıra  kokusu ile de oldukça akılda kalıcı…

Bade Gazoz

Adana üretimli gazozlardan biri olan Bade Gazoz, doğala özdeş muz, frambuaz ve limon aromaları barındırmakta.

Bağlar Gazoz

Safranbolu menşeili Bağlar Gazoz 1936 yılından beri piyasada olan en eski gazozlardan biri. Pancar şekeri ile üretilen gazozlarını sadece limon aroması tatlandırmayı tercih ediyorlar.

Beyoğlu Gazozu

Neil Kaan Hirst’in Galata Kulesi’nden esinlenerek tasarladığı özgün şişesinde, tatlandırıcı karıştırılmadan yüzde 100 pancar şekeriyle üretilen Beyoğlu Gazozu’nun 250 ml şişelerde limonlu, zencefilli ve klasik olmak üzere 3 farklı çeşidi bulunuyor.

Çaldağ Giresun Gazozu

Çaldağ etiketi altında, karışık meyve aromalı doğal mineralli gazoz olarak satılan Çaldağ Giresun Gazozu adını aldığı Giresun’da yüzde 100 pancar şekeri ve doğal maden suyu ile üretilmekte.

Çamlıca Gazoz

İstanbul üretim merkezli Çamlıca Gazoz ününü ve tanınırlığını tüm ülkeye yaymayı başarmış gazozlardan.

GAGOZ

Gençleri anlayan, onların dilinden konuşan, lezzetiyle de ambalajıyla da fark yaratan GAGOZ, eski nesil gazozlara karşı yeni bir gazoz markası olarak tüketiciyle buluştu. Gençleri ve kendini genç hissedenleri hedefleyen GAGOZ, ‘Türkiye’nin en genç gazozu’ olarak, cesur kampanyalarıyla ses getiren bir yükseliş yakaladı.

Dadya Datça Gazozu

Muğla’nın frambuaz aromalı gazozu. Üretici firmanın Beşkaza Fethiye Frambuazlı Gazoz’u olarak farklı üretimleri de bulunmakta. Şeker pancarı ile tatlandırılan gazozda ek olarak bölgedeki diğer gazozlarda da yaygın olarak tercih edilmiş olan bal ilavesi de mevcut.

Dört Mevsim Gazozu

Akhisar menşeili Dört Mevsim Gazoz’u da kendisine frambuaz aromasını seçen gazozlarımızdan.

Elvan Gazoz

Frambuaz aroması, kıvamında içimi ile tüketicinin favori gazozları arasında yer alan Elvan Gazoz oldukça sade bir etiket ve şişe tasarımına sahip.

Laçin Gazoz

Karışık meyve aromalı Laçin Gazoz (Eskişehir), sade şişesi, doğal mineralli suya ilave edilen belirgin olmayan meyve aroması içeriği ile 1913 yılından bu yana üretilen en eski gazozlardan biri.

Neşe Gazozu

Doğala özdeş frambuaz aroması ile Neşe Gazoz 1918 yılından beri Adapazarı’nda üretilmekte.

Niğde Gazozu

Son yıllarda şehrinin kapılarını aşıp ülke çapında da sevilen bir gazoza dönüşen Niğde Gazozu, 1960’lı yılların başından beri Frambuazlı aroması ile üretiliyor.

Özkaynak Gazoz

Tekirdağ’da üretilen Özkaynak Gazoz, karışık meyve aroması ile tüketici ile buluşuyor.

Saki

Abant’tan gelen Saki de kendisine frambuaz aromasını seçen yerel gazozlardan.

Topçam Çine Madran Gazozu

Aydın’ın Çine ilçesinde üretilen Çine Madran Gazozu doğal limon ve muz aromaları ile oldukça değişik bir aroma bütünlüğü olan dengeli gazozlar arasında yer alıyor.

Uludağ Gazozu

Formülü, Uludağ Gazoz’un Onursal Başkan’ı Nuri Erbak tarafından geliştirilen ve aile arasında tam dört nesildir sır gibi saklanan “efsane”, 1932 yılından bu yana tüketicilerine keyifli ve lezzetli bir içim sunmaya devam ediyor.

Urfa Gazoz

İsminden de anlaşılabileceği gibi Urfa’da üretilen gazoz, frambuaz aromalı olmasına rağmen karakteristik bir lezzete sahip.

Zafer Gazoz

1934’ten beri ibaresi ile sunulan, en eski gazozlardan biri. Çilekli ve Bodrum Mandalinalı çeşitleri ile Denizli’nin Zafer Gazoz’u  tadılmaya değer.

Ankara Gazozu Bade Gazoz Bağlar Gazoz Beyoğlu Gazozu Çaldağ Giresun Gazozu Çamlıca Gazoz Dadya Datça Gazozu Dört Mevsim Gazozu Elvan Gazoz Laçin Gazoz Niğde Gazozu Özkaynak Gazoz Saki Topçam Çine Madran Gazozu Uludağ Gazozu Urfa Gazoz Zafer Gazoz
1 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
2 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
3 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
4 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
5 Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Güncel Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Haberler
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Haberler
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
Haberler
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
Sena Tufan
3 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.