17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Boyner’den Türkiye’nin özgün stilini modaya da taşıyan tarz bir iletişim kampanyası: “Bizim Tarzımız Güzel”
Haberler

Boyner’den Türkiye’nin özgün stilini modaya da taşıyan tarz bir iletişim kampanyası: “Bizim Tarzımız Güzel”

Marketing Türkiye
18 Temmuz 2020
3 dk okuma

Moda perakendeciliğine kattığı yeniliklerle adından sıklıkla söz ettiren Boyner, Türkiye’nin kendine özgü, renkli ve kapsayıcı değerler panoramasından ilham alan çarpıcı bir iletişim kampanyasına imza attı. 39 yıldır hizmet veren ve halen 37 ilde milyonlarca ziyaretçi ağırlayan Boyner reklam filminde, Türkiye’nin her köşesinde tanıklık ettiği çeşitliliği, renkliliği, insanımızın beğenilerini, ilgilerini, farklı ve bizi biz yapan özelliklerini, çağdaş moda ve yaşam tarzı ile birleştiriyor. Kampanyada vurgulanan “Bizim tarzımız güzel” söylemi, “tarz” kavramını bir moda ifadesi olmanın ötesine taşıyarak, milletçe sahip olduğumuz ve gurur duyduğumuz özgün renkleri ve bizi biz yapan değerlerimizi anlatmak amacıyla kullanılıyor.

Türkiye’nin tarzını güzel kılan nedenler bir arada

Boyner’in “Bizim Tarzımız Güzel” başlığını taşıyan reklam filminde, Türkiye’nin özgün yaşam tarzı ve zengin insan profil mozaiği modern bir yorum ve çarpıcı bir dille ifade ediliyor. Bizim insanımız en “cool” haliyle dursa bile bayramlarda büyüklerini ziyaret eder, ellerini öper. Yolda kalan bir araba gördü mü koşuya çıkanlar da takım elbiseliler de el verir, gerekirse kan ter içinde kalarak arabayı iter. Dünyanın pandemi döneminde keşfettiği kolonyayı, yüzyıllardır misafirine kapıdan gelince ikram eder. En havalı ve asi algılanan “cool” genç delikanlı bile mahallede büyüklerinin halini hatırını sorar, askere giderken Türk bayrakları ile havalara fırlatılır. Evlenmeden hamamda eğlencesini de yapar, kınasını da yakar, moda dergisinden fırlamış hali ile gittiği düğünde eğlenen gelin damat ile birlikte ceketi beline bağlayıp göbek atar, stilettoları ile halay çeker. Türkiyemizin tarzı işte bu yüzden çok özgün, çok kapsayıcı ve çok güzel. Farklılıklara açık, ilham verici ve renkli. Çünkü biz tarzımızı sadece giydiklerimizle değil, değerlerimiz, tavrımız ile ifade eden bir toplumuz. Bizi tüm dünyada, sanatımız ile yemeğimiz ile müziğimiz ile dansımız ile modamız ile özgün kılan da bizi eşsiz, benzersiz yapan da bu renkli tarzımız. Boyner, Türkiye’nin bu renkli ve iyi insanlarına içinde iyiliği de barındıran bize özgün tarzımızı koruyarak, kültürel zenginliğimizi ve çeşitliliğimizi de kucaklayarak tam 39 yıldır hizmet veriyor.

Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan: “Yeni reklam filmimiz ortak özelliklerimize ayna tutuyor.”

Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan yeni reklam filminin hikayesi ile ilgili şunları söyledi: “Boyner olarak 37 ilde 110 mağaza ile Türkiye’nin her bölgesinden insanlara dokunuyoruz. Milyonlarca insanın mutlaka Boyner’le bir hikâyesi ve deneyimi var. Biz de yeni kampanyamızda tüm Türkiye’yi ve değerlerimizi, ortak özelliklerimizi kucaklamak istedik. Sahip olduğumuz bu değerlere, renkliliğe, çeşitliliğe ve iyilikseverliğe ayna tuttuk. İnsanımızın ortak duygularını ve özelliklerini güncel bir bakış açısıyla yorumladık, moda ile iddialı bir şekilde harmanladık. Çok etkileyici ve cesur bir iletişim kampanyası hazırladık. Kampanyamızın hikayesi, stili, müziği ve yaratıcı detayları ile çok dikkat çekeceğine inanıyorum. Bu film ayrıca, Boyner’in yeni hikayesinin ilk adımı. Bundan sonraki süreçte, müşterilerimiz çok daha dinamik ve heyecan verici, kıpır kıpır bir Boyner’le karşılaşacak. Yaşatacağımız yenilikçi müşteri deneyimi ve projelerle, müşterilerimizin hayatına değer katmaya, onları şaşırtmaya, ‘Boyner’de geçirdiğim zaman bana iyi geliyor’ dedirtmeye devam edeceğiz. İyilik, iyiliği yaymak ise her zaman olduğu gibi vazgeçilmezimiz olacak. Müşterilerimizi de bu iyilik hareketine daha fazla dahil edecek ve iyiliği hep birlikte çoğaltacağız. Moda sektörüne nefes kesen, özgün, kıpır kıpır yeni bir duruş, yeni bir bakış açısı getireceğiz.”
Boyner’in “Bizim Tarzımız Güzel” reklam kampanyası, TBWA İstanbul imzası taşıyor. Filmin yapımını Depo Film, yönetmenliğini Gönenç Uyanık üstlendi. Müzikleri ise Fast Forward tarafından yapıldı.
TV, dijital, outdoor, radyo, dergi, gazeteler ve Türkiye’nin farklı köşelerinde görebileceğiniz kampanya 18 Temmuz tarihinde yayına giriyor.


Boyner – “Bizim Tarzımız Güzel” reklam filmi künyesi:

Reklamveren: Boyner Büyük Mağazacılık
Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı: Nurçin Koçoğlu
Marka Yönetimi Müdürü: Ebru Eğilmez
Marka Yöneticisi: Gizem Piroğlu, Fırat Alagöz
Sosyal Medya Yöneticisi : Hazal Altuntaş

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
CD: Arkın Kahyaoğlu
Yaratıcı Ekip Lideri: Erdem Güler, Renan Erdener
Yaratıcı Ekip: Ece Aktürk, Bilgin Aydın
Genel Müdür Yardımcısı: Ela Bilgisel
Marka Ekibi: Funda Eriş, Yekta Öncel, Katya Atat
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu
Kıdemli Stratejik Planlamacı: Gizem Yalçın
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, İrem Akalın
Yapım : Depo Film
Yönetmen : Gönenç Uyanık
Müzik: FFW
Stilist: Oğuz Erel
Post -Prodüksiyon : İmaj

Boyner/ Bizim Tarzımı Güzel Fotoğraf Çekimi Künye:

Yapım: 212
Fotoğrafçı: Fırat Meriç
Stilist: Oğuz Erel

1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Inditex yaza durağan başladı: Satışlar düşüyor, küresel büyüme hedefi sürüyor!
Haberler
Inditex yaza durağan başladı: Satışlar düşüyor, küresel büyüme hedefi sürüyor!
Nafizcan Önder
6 gün önce
Cannes Lions için heyecan dorukta: İşte uzmanların favori gösterdiği kampanyalar...
Haberler
Cannes Lions için heyecan dorukta: İşte uzmanların favori gösterdiği kampanyalar…
Sena Tufan
1 hafta önce
Bir poşet nasıl bir reklam mecrasına dönüşür?
Haberler
Bir poşet nasıl bir reklam mecrasına dönüşür?
Sena Tufan
4 Nisan 2025
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.