18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Aslan Doğan: "Müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor."

Aslan Doğan: “Müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor.”

Duygu Su Ocakoğlu
4 Haziran 2020
1 dk okuma

Etiya, markaların tüm dijital kanallarını tek platformdan bir arada yönetme imkanı veren Dijital Etkileşim Yönetimi platformunu duyurdu.

Hem tüketicinin hem de markaların dijital mecralara olan talebi günden güne artan bir trenddi. Salgın ile birlikte değişen günlük yaşantımız her birimizi akıllı cihazlarımıza daha bağlı hale getirdi. Markalar değişen tüketici alışkanlıklarının temposunu yakalama konusunda belli aksiyonlar almış olsa da hayat kolaylaştıran çözüm Etiya’dan geldi; Dijital Etkileşim Yönetimi platformu.

Dijital Etkileşim Yönetim platformu markalara dijital temas noktalarını tek bir kaynaktan yönetme imkanı sunarken topladığı bilgileri yorumlayan yapay zeka teknolojisiyle aralarında müşteri memnuniyeti de bulunan gelecek stratejileri için de içgörü oluşturuyor.

“Rutin işleri makinalar yapsın, insanlar müşteriyle bağ kurarak fark yaratsın.”

Uzmanlık alanı müşteri etkileşimlerinin her adımı olan Etiya’nın Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan Marketing Türkiye’ye verdiği söyleşisinde dijital dönüşümün dijitalleşmeyle değil, tüm ekosistemin gelişmesiyle olabileceğini dile getirdi. Dijital Etkileşim Yönetim platformunun asıl amacının müşteriyle bağını kaybeden kurumlara bir dijital köprü oluşturup bağları canlandırabilme fırsatı tanımak olduğunu belirten Doğan, tamamı yapay zeka teknolojileriyle işleyecek platformun, rutin işleri gündelik akıştan çıkarmasıyla ekiplere müşteriyle direkt iletişime geçip kurumlarına katma değer yaratma fırsatı tanıyacağını belirtti.

 

 

Duygusal dinleme özelliğine de sahip olan Dijital Etkileşim yönetim platformu hakkında ise “müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor” diyen Doğan Etiya’nın yapay zeka teknolojilerine ürünlerinde yer veren rakiplerinden ayrıldığı noktayı ise, “fark yaratan yapay zeka, Etiya yapay zekayı müşteri operasyonlarında daha etkin hale getiriyor” sözleriyle belirtiyor.

 

Aslan Doğan Dijital Etkileşim Yönetim duygusal dinleme Etiya müşteri ilişkileri
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı...
Haberler
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı…
Sena Tufan
2 Temmuz 2025
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Haberler
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Nafizcan Önder
4 gün önce
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Haberler
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Marketing Türkiye
10 Temmuz 2025
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Haberler
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.