14 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Aslan Doğan: "Müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor."

Aslan Doğan: “Müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor.”

Duygu Su Ocakoğlu
4 Haziran 2020
1 dk okuma

Etiya, markaların tüm dijital kanallarını tek platformdan bir arada yönetme imkanı veren Dijital Etkileşim Yönetimi platformunu duyurdu.

Hem tüketicinin hem de markaların dijital mecralara olan talebi günden güne artan bir trenddi. Salgın ile birlikte değişen günlük yaşantımız her birimizi akıllı cihazlarımıza daha bağlı hale getirdi. Markalar değişen tüketici alışkanlıklarının temposunu yakalama konusunda belli aksiyonlar almış olsa da hayat kolaylaştıran çözüm Etiya’dan geldi; Dijital Etkileşim Yönetimi platformu.

Dijital Etkileşim Yönetim platformu markalara dijital temas noktalarını tek bir kaynaktan yönetme imkanı sunarken topladığı bilgileri yorumlayan yapay zeka teknolojisiyle aralarında müşteri memnuniyeti de bulunan gelecek stratejileri için de içgörü oluşturuyor.

“Rutin işleri makinalar yapsın, insanlar müşteriyle bağ kurarak fark yaratsın.”

Uzmanlık alanı müşteri etkileşimlerinin her adımı olan Etiya’nın Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan Marketing Türkiye’ye verdiği söyleşisinde dijital dönüşümün dijitalleşmeyle değil, tüm ekosistemin gelişmesiyle olabileceğini dile getirdi. Dijital Etkileşim Yönetim platformunun asıl amacının müşteriyle bağını kaybeden kurumlara bir dijital köprü oluşturup bağları canlandırabilme fırsatı tanımak olduğunu belirten Doğan, tamamı yapay zeka teknolojileriyle işleyecek platformun, rutin işleri gündelik akıştan çıkarmasıyla ekiplere müşteriyle direkt iletişime geçip kurumlarına katma değer yaratma fırsatı tanıyacağını belirtti.

 

 

Duygusal dinleme özelliğine de sahip olan Dijital Etkileşim yönetim platformu hakkında ise “müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor” diyen Doğan Etiya’nın yapay zeka teknolojilerine ürünlerinde yer veren rakiplerinden ayrıldığı noktayı ise, “fark yaratan yapay zeka, Etiya yapay zekayı müşteri operasyonlarında daha etkin hale getiriyor” sözleriyle belirtiyor.

 

Aslan Doğan Dijital Etkileşim Yönetim duygusal dinleme Etiya müşteri ilişkileri
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
4 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
5 Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Güncel Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trafikte hız, ulaşımda ekonomi: Motosikletin yükselişi...
Haberler
Trafikte hız, ulaşımda ekonomi: Motosikletin yükselişi…
İrem Alimoğlu
30 Ağustos 2025
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Haberler
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Rekabet Kurulu'ndan piliç eti sektörüne ceza yağdı
Haberler
Rekabet Kurulu’ndan piliç eti sektörüne ceza yağdı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Haberler
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
İrem Alimoğlu
10 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.