9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk medyasına ne kadar güveniyoruz?
Haberler

Türk medyasına ne kadar güveniyoruz?

Marketing Türkiye
6 Şubat 2020
1 dk okuma

Kuşkusuz mecralara duyulan güven hem tüketici hem de reklamveren açısından kritik bir önem taşıyor. Tüketiciler güvendikleri mecralara yönelirken, markalar da güvenilir mecra bulma peşinde… Peki, Türk toplumu hangi mecraları ve daha da önemlisi hangi medya markalarını güvenilir buluyor? Güvenli bir reklamı mecrası için reklamverenlerin yayıncılardan beklentileri neler? Marketing Türkiye için Xsights Araştırma tarafından hazırlanan “Medya ve Güven Araştırması”nda toplum nezdinde en güvenilen mecraları gözler önüne sererken sektörün önde gelen isimleriyle de reklam güvenilirliğini konuştuk.

Değişen medya tüketim alışkanlıkları dünyada olduğu gibi ül­kemizde de medya ve reklamveren ilişkisini yeniden tanımlı­yor. Dijital, reklamveren açısından ciddi potansiyel ve çeşitlilik vaat etse de güvenirliliği hâlâ tartışma konusu. Peki, ama markalar için güvenilir bir medya yaratmanın kriterleri neler? Bu anlamda yayıncılara ne tür sorumluluklar düşüyor? Marketing Türkiye için Xsights Araştırma tarafından hazırlanan “Medya ve Güven Araştırması”nda toplum nezdinde en güvenilen mecraları gözler önüne seriyor.

En güvenilir medya kuruluşu: FOX

Araştırmada en güvenilir medya kuruluşu yüzde 24,4 ile FOX olurken onu yüzde 13,3 ile Habertürk ve yüzde 10,7 ile İHA takip ediyor. Katılımcıların yüzde 12,4’ü ise güvendikleri hiçbir medya kuruluşu olmadığını söylüyor.

En güvendiği reklam mecrası:  TV

Katılımcıların en güvendiği reklam mecrasıysa yüzde 56,6 ile televizyon. İkinci sırada ise “internet/web siteleri” (yüzde 33,3) geliyor. Katılımcıların güven duydukları mecralarla en güvendikleri reklam mecraları paralellik gösteriyor.

Türk halkının en güvendiği TV kanalları, gazeteler  ve gazeteciler hangileri? Markalar için güvenilir bir medya yaratmanın kriterleri neler? gibi sorunların yanıtı ve daha fazlası Xsights Araştırma’nın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Medya ve Güven Araştırması”nda…

Abone Olmak İçin TIKLAYIN

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
3 Epic Games - Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Epic Games – Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
5 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Güncel Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici, market markalarının "premium"unu arıyor
Haberler
Tüketici, market markalarının “premium”unu arıyor
İrem Alimoğlu
15 Mart 2025
Market zincirlerinin büyümesinde rekor yavaşlama!
Haberler
Market zincirlerinin büyümesinde rekor yavaşlama!
Sena Tufan
3 hafta önce
Uber’den sürpriz hamle: Trendyol Go’ya talip olduğu iddia ediliyor
Haberler
Uber’den sürpriz hamle: Trendyol Go’ya talip olduğu iddia ediliyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Yapay zekada ileri adım için "istikrar" şart!
Haberler
Yapay zekada ileri adım için “istikrar” şart!
Sena Tufan
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.