6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Cyber Lions’ta değişiklik

Marketing Türkiye
24 Ocak 2014
1 dk okuma

Reklamcılık ve iletişim dünyasının en önemli organizasyonlarından biri olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin “Cyber Lions” bölümünde değişikliklere gidildi. Bu kapsamnda, Social, Branded Technology ve Branded Games olmak üzere üç yeni alt kategori oluşturuldu. Cyber Lions’ın üç yeni alt kategrorisinden biri olan “Social” bölümünde, sosyal medya üzerinden düşünceyle gerçekleştirilen çalışmalara yer verilecek. “Branded Technology” kategorisinde, teknolojinin markaya olan katkısı oylanacak. Son olarak, “Branded Games” bölümünde ise marka deneyimi için yapılan yaratıcı uygulamalar mercek altına alınacak. Cyber Lions’taki bütün değişimler http://www.canneslions.com/cyber/ adresinden incelenebilir.

1 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
2 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
3 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
4 Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
5 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Güncel Haberler
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Haberler
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Haberler
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Haberler
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
1 gün önce
Efsane reklamcı Piyush Pandey yaşamını yitirdi
Haberler
Efsane reklamcı Piyush Pandey yaşamını yitirdi
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.