Sanofi Global’den Sanofi Türkiye’ye ödül
Sanofi Türkiye, sürdürülebilirlik felsefesi kapsamında “Sanofi Benim Programı” ile ödüle layık görüldü.
Sanofi Türkiye’nin 2012’de yayınladığı “2011 Sürdürülebilirlik Raporu”nun iletişimini yapmak ve çalışanlarının aidiyet duygusunu pekiştirmek için başlattığı “Sanofi Benim” kampanyası, Sanofi Global’den ödül aldı. Bu kapsamda her bir Sanofi Türkiye çalışanı, “Sanofi Benim” felsefesini çeşitli iletişim aktivitelerinin yanı sıra bir mozaik filmle anlatarak programın iletişimini gerçekleştiren birer elçi olarak görev aldılar. Çalışanlar, Sanofi Türkiye Grubu olarak şirketin değerlerinin, vizyonunun ve Türkiye’ye yaptığı sürdürülebilir katkının birer parçası olduklarını bizzat iletmiş oldular. Sanofi Benim Programı vesilesiyle Sanofi Global, Sanofi Türkiye’ye “Kültür Dalında En İyi İletişim Kampanyası” ödülünü verdi.
Tüm dünyadan yapılan 71 başvuru arasından sadece altı programın ödül aldığı törende, Sanofi Global Kıdemli Başkan Yardımcısı Laure Thibaud, ödülü Sanofi Türkiye Kurumsal İşler ve İletişim Direktörü Aysun Hatipoğlu’na takdim etti.