Netaş dijital ajansını seçti Krombera, müşteri portföyüne Netaş’ı ekledi.Türkiye’nin dijital dönüşüm firmalarından Netaş; dijital iletişim çalışmalarını Krombera’ya emanet etti.Krombera’nın müşterileri arasında Akbank, Arby’s, Bahçeşehir Koleji, Bisse, Burger King, Colin’s, Fakir ve SunExpress bulunuyor. 1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası” 2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi! 3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi 4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor 5 İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…Güncel Haberler Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim) Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez olduSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE