2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kurban Bayramı alışverişleri ikiye katladı
Haberler

Kurban Bayramı alışverişleri ikiye katladı

Marketing Türkiye
17 Ağustos 2018
3 dk okuma

Bayram tatilinin yaklaşmasıyla birlikte, bayramlık ihtiyaçlarını hızlı ve ekonomik olarak karşılamak isteyenler e-ticarete yöneldi. Hepsiburada’nın bayram alışverişi verilerine göre, toplam e-ticaret hacminde geçtiğimiz bayram dönemine oranla yüzde 126 oranında artış yaşandı. Bu Bayram geçen seneye göre, hava sıcaklıklarının da mevsim normallerinin çok üzerinde seyretmesinin etkisiyle derin dondurucu ve soğutuculara olan ilgi yüzde 72 artış gösterirken, temizlik ürünleri ve bahçe ürünleri satışları 3 katına çıktı.

Müşterilerinin bayram alışveriş alışkanlıklarını inceleyen Hepsiburada, geçtiğimiz bayram dönemine göre alışverişlerde yüzde 126 oranında artış yaşandığını vurguladı. Bu sene Kurban Bayramı alışverişlerinde en çok rağbet edilen ürünlere mercek tutan Hepsiburada kahve, çay, sofra-mutfak gereçleri, çamaşır ve bulaşık deterjanı, şampuan, kolonya, derin dondurucu, kıyma makinesi, kahve makinesi gibi ürünlerin öne çıktığını belirtti.

Bu Bayram derin dondurucular revaçta

Hepsiburada’nın yaptığı açıklamaya göre derin dondurucu ve soğutuculara olan ilgi bu Bayram, geçen seneye göre yüzde 72 artış gösterdi. Et, meyve, sebze gibi ürünleri uzun süre taze bir şekilde saklayarak hem sağlıklı tüketim olanağı sunan hem de aile bütçesine katkıda bulunan derin dondurucular, özellikle bayram gibi kalabalık misafirlerin ağırlandığı günlerde en fazla tercih edilen ürünlerin başında geliyor. 36 – 45 yaş grubunun daha fazla tercih ettiği derin dondurucular İstanbul, Ankara, İzmir’den sonra en çok Kocaeli, Balıkesir ve Bursa’dan talep görüyor.

Hepsiburada derin dondurucu almak isteyen müşterilerine doğru seçimi yapmaları adına, derin dondurucunun yatay mı yoksa dikey mi olacağı, enerji tüketimi, saklama süresi ve yiyecekleri şoklama özelliğinin olup olmadığına dikkat edilmesi gerektiğini hatırlatıyor. Bayrama özel derin dondurucu ve soğutuculardaki indirim fırsatları Ağustos ayı boyunca Hepsiburada’da devam edecek.

Evlerde Bayram temizliği telaşı başladı

Hepsiburada trend verilerine göre geçtiğimiz yıl Bayram dönemine kıyasla bu Bayram 3 kat daha fazla ilgi gören temizlik ürünlerine en çok İstanbul, Gaziantep, Ankara ve İzmir ‘den talep geldi. 25-35 yaş grubunun daha fazla ilgi gösterdiği kategoriden en çok çamaşır ve bulaşık deterjanlarıyla, temizlik setleri rağbet görüyor.

Hepsiburada, bayram temizliği yapacaklara kimyasal ürün kullanırken eldiven ve maske gibi yardımcı ürünler kullanmalarını öneriyor. Ayrıca en iyi sonucu almak için temizlik ürününün uygulanacağı yüzeye uygun olarak seçilmesi gerektiğini belirten Hepsiburada, örneğin ahşap yüzeyleri temizlerken çamaşır suyu kullanmaktan kaçınarak ahşap yüzey temizleyicilerin kullanılması gerektiğini vurguluyor.

Misafirlerini pırıl pırıl evlerinde ağırlamak isteyenler, Hepsiburada’nın temizlik ürünlerindeki indirim fırsatlarından yararlanıyor. Temizlik ürünlerinde başlayan fırsatlar, 18 Ağustos Cumartesi gününe kadar devam edecek.

Bu bayramda bahçe keyfi 3 kat arttı

Hepsiburada’nın trend verilerine göre bahçe grubundan en çok alışveriş yapan şehirlerin başında İstanbul, Ankara ve İzmir gelirken, bu şehirleri Muğla, Bursa ve Kocaeli takip etti. Geçtiğimiz yıl Bayram dönemine göre bahçe ürünlerine olan talebin 3 katına çıktığını açıklayan Hepsiburada, Bayram tatilinde temiz havanın tadını çıkarmak isteyenlere binlerce ürün seçeneği sunuyor. En çok 30-40 yaş grubunun alışveriş yaptığı kategoride en çok ilgiyi salıncaklar, şezlonglar, çim biçme makineleri, bahçe oturma grupları, şemsiyeler görüyor. Hepsiburada’nın Ağustos sıcaklarında bayramı bahçede geçirmek isteyenlere özel sunduğu yüzde 18 KDV kadar indirim kampanyası 19 Ağustos’a kadar devam edecek.

Kozmetik ürün seçerken güneşten korunmaya dikkat!

Hepsiburada Bayram tatilini deniz kenarında ya da şehirde değerlendirecek olan müşterileri için farklı kozmetik ihtiyaçlarına yönelik yüzlerce ürün seçeneği sunuyor. Ağustos ayının sonuna kadar devam edecek Bayram indirimleriyle tatil adeta bir şenliğe dönüşüyor. Hepsiburada trend verileri bu bayram kozmetik ürünlerine olan ilginin geçtiğimiz bayrama kıyasla yaklaşık yüzde 125 arttığını gösteriyor. En çok 26 – 35 yaş grubunun alışveriş yaptığı kozmetik kategorisinde İstanbul, Ankara ve İzmir’in yanı sıra Bursa, Kocaeli ve Antalya kozmetik ürünlerine ilgi gösteren iller olarak sıralanıyor. Kozmetik kategorisinde en çok talep gören ürünler arasında ise güneş bakım ürünleri, parfümler, yüz, vücut ve cilt bakım ürünleriyle yer alıyor.

Hepsiburada verilerine göre, güneş koruma faktörü yüksek kozmetik ürünlere talep gün geçtikçe artıyor. Uzmanlar, UV ışınlarına karşı koruyucu maddeler bulunan kozmetik ürünlerinin, cildin yaşlanma sürecini hızlandıran UVA ışınlarına ve güneş yanığına yol açan UVB ışınlarını engellemesi sebebiyle tercih edilmesini öneriyor.

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Haberler
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Nafizcan Önder
9 Mayıs 2025
OpenAI, Apple'ın tasarım gurusu Jony Ive'yi transfer etti
Haberler
OpenAI, Apple’ın tasarım gurusu Jony Ive’yi transfer etti
İrem Alimoğlu
23 Mayıs 2025
2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
Haberler
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
İrem Alimoğlu
25 Mayıs 2025
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.