2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mobil uygulamalarla tasarruf etmenin şekli değişiyor
Haberler

Mobil uygulamalarla tasarruf etmenin şekli değişiyor

Marketing Türkiye
1 Ağustos 2018
2 dk okuma

Dijital çağın son evresinde gelişen mobil yaşam, marka-müşteri ilişkisini radikal olarak değiştiriyor. Alışverişi daha kolay, avantajlı ve eğlenceli bir tecrübeye dönüştüren birçok uygulama hızla hayatımıza girmeye başladı. Bunların arasında interaktif ve lokasyon bazlı mobil uygulamalar, markaların kullanıcılarını daha iyi tanımalarını sağlayan, hizmet kalitesini arttırmak için diğer markalarla çapraz kampanya imkanı sunan sadakat platformları, markalara özel ya da birçok farklı işletmeyi içinde barındıran indirim uygulamaları gibi farklı uygulamalar bulunuyor.

Markalar ve işletmeler gözüyle bakacak olursak, yeni teknolojiler, tüketicilerin ilgi, beğeni ve lokasyon bilgilerini göz önüne alarak, istediği zaman ve yerde, kişiye özel mesajlarla hedef kitlesine ulaştıran haber ve kampanya duyuru mecralarına ve onları yeni hedef kitlelerle buluşturan mobil ekosistemlere kolaylıkla dahil olabiliyorlar.

Tüketiciler ise avantaj sağlayan ve teklifler sunan uygulamalar sayesinde alışverişte daha fazla söz sahibi oluyorlar, fiyat üzerindeki kontrol güçleri artıyor, tasarruflarını yönetebiliyorlar. Bunu gören ticari kuruluşlar da indirim ve fırsatlarını tüketiciye ulaştırmakta dijital platformlardan yararlanmayı tercih ediyor.

Türkiye’de indirim uygulamalarından Kuponsa, kullanıcılarına, üye işletmelerinde tasarruf ettirerek, aynı bütçeyle daha çok yeme, içme ve gezme imkanı sağlayan bir uygulama. Kuponsa bugün her bir kullanıcısına, anlaşmalı işletmeleri aracılığıyla, bir yıl süreyle kullanabilecekleri şekilde toplamda 167 bin TL tasarruf etme potansiyeli sunuyor ve bu rakam her geçen gün artıyor.

Beyaz yakalılar sağlıklı beslenmeye önem veriyor

Kuponsa faaliyette olduğu 1 yılın İstanbul genelini kapsayan kullanım raporunu yayınladı. Buna göre, İstanbullu kullanıcıların ağırlığını beyaz yakalılar ve öğrenciler oluşturuyor. Bu kullanıcıların indirim kuponu kullanımlarında başı, yüzde 34 ile kahve dükkanlarının çektiği görülüyor. Tatlılar yüzde 25, kahvaltılar yüzde 8, soğuk içecekler yüzde 8 ve fast-food yiyecekler yine yüzde 8 oranıyla onu takip ediyor. Verilere göre, Restoran ve Kafe kuponlarının yüzde 17’si ise bunların dışındaki tercihler için kullanılmış.

Kuponsa’nın verilerinden çıkan en ilgi çekici sonuç; beyaz yakalılar sağlıklı beslenmeye ve tasarruf etmeye önem verirken, üniversite öğrencileri dilediklerini yiyorlar ve tasarruf etmeleri gerektiği fikrini kabul etmelerine rağmen, bu konuda çokta hassas değiller.

Kuponsa’nın verileri üzerinde yapılan analize göre, beyaz yakalıların birinci tercihinin kahve olduğu, yiyecek olarak salata tükettikleri anlaşılıyor. Öğrenciler ise hamburgeri tercih ediyor. Beyaz yakalıların temel önceliği tasarruf etmek iken öğrencilerin, indirim uygulamalarını beyaz yakalılara oranla daha az verimli kullandığı dikkat çekiyor.

 

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
4 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
5 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Güncel Haberler
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Türkiye'de en çok satılan otomotiv markaları belli oldu!
Türkiye’de en çok satılan otomotiv markaları belli oldu!
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2025
Duru ve AÇEV’le çocuklar "Oynaya Oynaya" iyileşiyor
Haberler
Duru ve AÇEV’le çocuklar “Oynaya Oynaya” iyileşiyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Araştırma
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Nafizcan Önder
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.