Coca-Cola’dan “Ahh Etkisi”
Coca-Cola, internet reklamcılığına yeni bir soluk getirecek kampanyasını tanıttı. “Ahh Etkisi”, içerdiği “h” harfleri giderek uzayan 61 site içeriyor. Şu ana kadar 17 “ahh.com” hayata geçiren Coca-Cola, her bir sayfada kullanıcılarına yeni bir internet tecrübesi sunuyor. “ahh.com”, “ahhh.com”, “ahhhh.com” gibi uzayıp giden adreslerle, Coca-Cola öncelikli olarak mobil cihaz kullanan gençlerin ilgisini çekmeyi hedefliyor. Bu amaçla, açılan her bir sitede oyunlar, animasyonlar ve videolar yer alıyor. Mashable sitesinin haberine göre, Coca-Cola gelecek haftalarda Twitter ve Facebook üzerinde de reklam kampanyaları başlatmayı ve kullanıcılarla sosyal medya üzerinden etkileşime geçmeyi planlıyor.
Güncel Haberler