24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

CCR’a yeni CEO

Marketing Türkiye
19 Nisan 2013
2 dk okuma

Teknoloji alt yapı, danışmanlık, kalite kontrol ve güvenlik alanlarında faaliyet gösteren ve ININ (Interactive Intelligence) Elite Partner’ı olan CCR, yoluna sektörde 15 yıllık deneyime sahip Türker Erkin ile devam etme kararı aldı. Türker Erkin, CCR’a ortak ve CEO olarak katıldı.
Çağrı merkezi sektörüne 1998 yılında ITD firmasında başlayan Türker Erkin, Interactive Intelligence, , Genesys, Nuance ve Symon gibi firmaları Türkiye’ye getiren ekibin yöneticiliğini yaptı. 2008 yılında Ses Otomasyon Grubu Ürün Yöneticiliği, 2011 yılında Asseco İş Birimi Yöneticiliği ve 2012 yılında da Vocalcom Genel Müdürü olarak görev aldı. Erkin, özellikle finans, telekom ve dış kaynak sektöründe Orta Doğu ve Türkiye’de 100’ün üzerinde çağrı merkezi kurulum projeleri yönetti.
Interactive Intelligence ürününün sektördeki en esnek ve açık mimariye sahip olduğunu belirten Türker Erkin, 13 yıl ININ ürünü ve müşterileriyle çalıştıktan sonra yeniden birlikte çalışma imkânı bulmanın heyecanını duyduğunu ifade etti. Erkin, CCR’ın geleceğe yönelik vizyonuyla ilgili olarak şunları söyledi:
“2011 yılının Ocak ayında elit bir ekip tarafından kurulan CCR, kısa zamanda telekom ve finans sektöründe az sayıda ama çok büyük firmaları referans olarak bünyesine kattı. CCR, özellikle finans ve telekom sektöründe kritik, hassas ve karmaşık projelere odaklanacak.”

Sektöre ve müşteriye özel çözümler

Tele satış ve tahsilat projelerinin domine ettiği dış kaynak sektörünün regülasyonlar nedeniyle azalma eğiliminde olduğunu dikkat çeken Erkin, ”Bu faktör, çağrı merkezi sektörünü yeni arayışlara itiyor. Bu nedenle sektör bazlı “proactive customer contact” konsepti iş yapış şeklini belirleyecektir. Dış kaynak firmaları, müşterilerinin ihtiyaçlarını onlardan daha iyi bilmek zorundalar. Burada en büyük görev CCR gibi teknoloji sağlayıcı firmalara düşüyor. Müşterilerimizin bir adım önünde olan bir firma olarak, mühendis bakış açısıyla, sadece onların söylediklerini değil, tanımlamasalar bile, onların ihtiyaçlarını analiz edebiliyor ve hazır paket çözümler sunabiliyoruz.” dedi.

CCR’ın sektörün dengelerini değiştirecek çözümü: Smart Dialer

Kurumlar hem kalite artışı sağlamak, hem de maliyet avantajı sağlamak amacıyla dış kaynak firmalarıyla çalışma eğilimi gösteriyor. Bunun yanı sıra finans sektöründe BDDK, telekom sektöründe ise BTK tüketicinin haklarını korumak için birçok güvenlik standardı getiriyor. Bu standartlar, kurumların artan orandaki projelerini dış kaynak firmalarına aktarmalarını engelliyor. CCR’ın yeni ürünü Smart Dialer ile firmalar, kendi müşteri bilgisini dış kaynak sağlayıcısı ile paylaşmadan sisteme yükleyebiliyor ve kendi müşteri temsilcileri gibi dış kaynak firmasının çalışanlarını anlık olarak izleyebiliyor, geçmiş raporlarını istedikleri anda kendileri alabiliyor.

Memnuniyet, başarı ve verimlilik esaslı hizmet anlayışı

CEO olduğu CCR’ın, Çağlayan’daki yeni ofisi ve genişleyen kadrosuyla çağrı merkezi sektöründe yeni bir soluk getireceklerini belirten Türker Erkin, bir yöneticinin güçlü bir teknik kadroya sahip olmasının çok büyük bir avantaj olduğunu belirterek “Ülke sınırlarını aşan bir ünü olan uzman kadro, doğru yönetildiğinde başarılamayacak bir hedef yoktur. CCR, boş vaatlerde bulunan kuru satış yöneticilerinin doldurduğu bir şirket olmayacak. Firmamız, çözüm ve servisleriyle sektörde fark yaratacak, müşteri memnuniyetinin maksimum düzeyde olduğu, uçtan uca çözüm sağlayan bir anlayışla hizmet verecek.” dedi. 

CCR, 2013’te yüzde 300 oranında büyümeyi katlamayı hedefliyor

2012 yılında telekom sektöründeki referanslarına 2013 yılında yeni banka referansları ekleyen CCR, 2012 yılındaki yüzde 300 oranında büyümeyi, 2013 yılında katlamayı hedefliyor. Sektörde yaratıcı çözümlere çok ihtiyaç olduğunu, farklılaşmak isteyen ve bu alanda yatırım yapmayı göze alan oyuncuların olduğu bir ortamın kendileri için büyük bir fırsatlar olduğunu söyleyen Erkin, “Hedefimiz güvenli, esnek ve mümkün olduğu kadar müşterilerimizin IT ekiplerini yormayacak çözümler yaratmak.” dedi.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Haberler
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Group M resmen WPP Media oldu!
Haberler
Group M resmen WPP Media oldu!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Liderlerin AI çağında ayakta kalabilmeleri için geliştirmesi gereken 5 yeni davranış
Haberler
Liderlerin AI çağında ayakta kalabilmeleri için geliştirmesi gereken 5 yeni davranış
Marketing Türkiye
1 Mayıs 2025
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Haberler
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Advertorial
11 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.