2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Paralarımız Esra Erol'a mı harcanıyor?" Netflix'ten tepki çeken bir reklam daha
Haberler

“Paralarımız Esra Erol’a mı harcanıyor?” Netflix’ten tepki çeken bir reklam daha

Marketing Türkiye
14 Ocak 2018
1 dk okuma

Daha önce Sadettin Teksoy ile Stranger Things ve Orklar Aramızda gibi beğenilen yerelleştirme işlerine imza atan Netflix Türkiye’nin bugün yayınladığı Black Mirror reklamı tepki çekti. Akşam saatlerinde sosyal medya hesaplarından paylaşılan “Bu işler nasip, kısmet” adlı reklam izleyiciler tarafından “Hedef kitleyi şaşırdığı” yönünde şiddetli eleştiri oklarına maruz kalıyor.

"Bu işler nasip, kısmet." #BlackMirror pic.twitter.com/vbGJhSdvMR

— Netflix Türkiye (@netflixturkiye) January 14, 2018

Söz konusu reklamda Esra Erol’un evlendirme programlarına benzer bir formatta iki gencin “birbirinden elektrik alamadıkları” gözlemleniyor. Black Mirror’un bu sezon yayınlanan “Hang the DJ” adlı bölümünden esinlenildiği gözlemlenen reklamda kullanılan dil ve oyunculuk “Böyle bir reklamın Netflix’e yakışmadığı” şeklinde eleştiriler aldı.

netflix'e para veren hiç kimse esra erol izlemez
hatta parasının esra erol denen ekran soytarısına gittiğini gören üyeliğini dahi iptal ettirebilir

— namık polat (@basketci) January 14, 2018

https://twitter.com/ugur_ugur_ugur/status/952539430274912256

https://twitter.com/GerdWiesler/status/952538824630038533

https://twitter.com/acemi_filozof/status/952552144779071493

Eleştirdiği düzenin başrollerini kullanarak dizi tanıtımı yapmak, bu konu black mirror’a yeni bir bölüm olur.

— Dennis insanı (@Dennisinsani) January 14, 2018

https://twitter.com/VladimirMakar0v/status/952534598537351173

Netflix Türkiye’nin Esra Erol hamlesini eleştirenlerin arasında Promoqube Kurucu Ortağı Korhan Kurt da var…

https://twitter.com/korhankurt/status/952539676925186048

Netflix için daha önce birçok ilgi çeken çalışma hazırlayan Tribal Worldwide Istanbul, bu çalışmanın sorumlusu değil. Tribal Istanbul Başkanı Arda Erdik, Twitter hesabından “Reklamın Tribal’a ait olmadığı bilgisini paylaştı.

Değil

— Arda Erdik (@ardaerdik) January 14, 2018

Reklamı kimin hazırladığına dair henüz açıklama yapılmadı…

Viral mi troll mü: Netlix’in “I am Waldo” bilmecesi

 

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
4 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
5 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Güncel Haberler
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Türkiye'de en çok satılan otomotiv markaları belli oldu!
Türkiye’de en çok satılan otomotiv markaları belli oldu!
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Haberler
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Haberler
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.