16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Teknosa'nın yeni yıl reklamı sevdiklerinize "Beklenen Hediye'yi alın" diyor

Teknosa’nın yeni yıl reklamı sevdiklerinize “Beklenen Hediye’yi alın” diyor

Marketing Türkiye
20 Aralık 2017
1 dk okuma

Teknosa’nın 4129Grey imzası taşıyan “Durum Buysa Teknosa” kampanyasına bir yeni reklam filmi daha eklendi. Ünlü teknoloji perakendecisi, yeni yıl için yılbaşı ruhuna uygun şekilde ve esprili bir dille yarattığı “Beklenen Hediye” filminde hayatı boyunca beklediği hediyeyi alamayan bir çocuğun sonunda hayallerine kavuşmasını anlatıyor.

Bir filmde üç dönem

2004 yılında başlayan film, 2011 yılında devam ediyor ve 2018’de sona eriyor. Sanat yönetimi ve sinematografinin ön planda olduğu filmde, her dönem için özel dekor ve makyaj çalışmaları var. Yönetmenliğini Emre Akay’ın üstlendiği filmin dış sesi, diğer filmlerde de olduğu gibi Ali Atay. Filmin önemli öğelerinden biri de akılda kalıcılığıyla öne çıkan eğlenceli müziği.

Kampanya sosyal medyada devam edecek

Filmin sonunda ise tüketicileri bir sürpriz bekliyor. Geleneksel reklamcılığa oldukça yenilikçi bir anlayış getiren Teknosa, filme konusunu veren “beklenen hediyeyi” filmde göstermiyor. Kullanıcılardan, yıllardır beklediği hediyeye kavuşan gencin yüzünü güldüren hediyeyi, 21-25 Aralık tarihleri arasında Teknosa’nın Facebook sayfasına gelerek tahmin etmeleri isteniyor. Bu hediye daha sonra, filmin devamı niteliğindeki Facebook canlı yayınında açıklanacak. Teknosa, hediyeyi doğru tahmin eden kullanıcıları yılbaşı sürprizleriyle ödüllendirecek.


Künye
Reklamveren: TEKNOSA
Reklamveren Temsilcisi: Ayşegül Bahçıvanoğlu, Serap Balkan, Esra Yüksel, Aslıhan Yılmaz
Reklam Ajansı: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Seren Köroğlu
Yaratıcı Grup Başkanı: Ahmet Terzioğlu
Yaracıtıcı Grup: Ercan Akkaya, Bilal Öztaş, Şafak Kördikanlıoğlu
Marka Direktörü: Melike Aşcı
Marka Yöneticisi: Ecem Gök
Ajans Yapımcıları: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran
Dijital İletişim Direktörü: Kayhan Dural
Dijital İletişim Grubu: Serpil Kahraman, Derya Özkara, Özge Çaldıran, Uğurcan Demir, Selin Dönmez
Yapım Şirketi: Jaguar
Yönetmen: Emre Akay

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
5 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
Güncel Haberler
Süperman sayesinde "köpek sahiplenme" aramaları yüzde 500 arttı
Süperman sayesinde “köpek sahiplenme” aramaları yüzde 500 arttı
Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
Yapay zeka Türkiye ekonomisine yüzde 1 katkı sunabilir
Haberler
Yapay zeka Türkiye ekonomisine yüzde 1 katkı sunabilir
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Dünyanın ilk trilyoneri yapay zeka sayesinde ortaya çıkabilir
Haberler
Dünyanın ilk trilyoneri yapay zeka sayesinde ortaya çıkabilir
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
Advertorial
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.