30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Borusan Klasik Karnaval.com’da

Marketing Türkiye
18 Ocak 2013
2 dk okuma

 

Borusan Kültür Sanat ve Karnaval.com işbirliğiyle hayata geçirilen Borusan Klasik, 17 Ocak Perşembe akşamı BİFO’nun piyano ikilisi Katia ve Marielle Labèque ile verdiği “Kentin Karmaşasında İki Piyano” konseriyle yayınına başladı. Türkiye’nin internet üzerinden yayın yapan ilk ve tek klasik müzik radyosu olan Borusan Klasik, 7/24 klasik müzik yayınının yanı sıra ülkemizde klasik müzik radyo yayıncılığı alanında deneyimli ekibinin hazırladığı programlarla, klasik müzik sevenlerin vazgeçilmezleri arasında yerini almaya aday. Karnaval.com üzerinden yayın yapan Borusan Klasik, Karnaval.com web sitesinin yanı sıra iPhone ve Blackberry cihazlarına indirilebilen ücretsiz “Karnaval” uygulaması ile dinlenebiliyor. Dinleyiciler klasik müzik dinlerken aynı zamanda çalan eserin bestecisinin yaşamından yorumcusuna, eserler ile ilgili notlardan fotoğraflarına kadar zengin içeriğe de her an her yerden erişebiliyorlar.

 

 

Temelleri yaklaşık 1 yıl önce atılan Borusan Klasik projesini hayata geçirmekteki en önemli motivasyonlarının Türkiye’de klasik müzik radyo yayıncılığı alanındaki eksiklik olduğunu dile getiren Borusan Kültür Sanat Genel Müdürü Ahmet Erenli: “İstanbul’da bilet alarak konsere gelen yaklaşık 30 bin klasik müzik dinleyicisi var. Biliyoruz ki konserlere gelemediği halde klasik müziği seven veya sevme potansiyeli olan bir genç nüfus da var. Bu nedenle gerek Borusan Klasik’in yayın yaptığı platform ile gerekse programlarımızla, hayatında bu türü hiç dinlememiş veya konserine gitmemiş insanlara ulaşarak klasik müzik sevgisini yayma şansımız olacak” dedi. Karnaval.com CEO’su Ali Abhary de Borusan Klasik ile ilgili yaptığı açıklamada “Karnaval.com olarak amacımız dinleyicilerimize zengin bir radyo deneyimi yaşatmak. Bu nedenle Karnaval.com’da Türkçe poptan akustiğe, yabancı poptan retroya kadar farklı müzik türlerinde yayın yapan on altı radyomuz var. Dinleyicilerimize sunduğumuz müzik yelpazesini genişletmek için klasik müziğe radyolarımız arasında yer vermeyi çok istiyorduk. Bu konuda Türkiye’deki kültür sanat yaşamına büyük katkısı olan Borusan Kültür Sanat’la yaptığımız işbirliğinden dolayı çok mutluyuz. Artık tüm müzikseverler her yerden klasik müzik dinlemenin keyfini yaşayabilecekler” dedi.

1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'ye sekiz ayda 40 milyon turist geldi: Rusya ve Almanya, başı çekiyor
Haberler
Türkiye’ye sekiz ayda 40 milyon turist geldi: Rusya ve Almanya, başı çekiyor
İrem Alimoğlu
26 Eylül 2025
Fisher-Price’tan “Mini Me Moments”: Ebeveyn trendleri bebeklerin oyun dünyasında
Haberler
Fisher-Price’tan “Mini Me Moments”: Ebeveyn trendleri bebeklerin oyun dünyasında
Sena Tufan
4 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Eylül)
Nafizcan Önder
19 Eylül 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
İrem Alimoğlu
14 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.