27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En başarılı “Marka Takımları” The ONE Awards’da ödüllerine kavuşuyor…
Haberler

En başarılı “Marka Takımları” The ONE Awards’da ödüllerine kavuşuyor…

Marketing Türkiye
23 Aralık 2017
2 dk okuma

Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde heyecan dorukta. İtibarını en çok artıran markalar 5 Ocak 2017’de Raffles İstanbul Zorlu Center’da dördüncü kez gerçekleşecek törenle ödüllerine kavuşmayı bekliyor. Peki, The ONE Awards’u diğer yarışmalardan farklı özellikler neler?

Başarı ancak iyi bir takımla mümkün

Kuşkusuz iletişim sektöründe başarılı olmanın ilk kuralı güçlü bir ekip çalışması yaratabilmek. Özellikle pazarlamayı bütünleşik bir yaklaşımla ele alan, tüm ajanslarıyla bir takım olmayı başaran yapılar ipi göğüsleyerek rakiplerini geride bırakıyor. The ONE Awards’u farklı kılan tarafların başında da işte bu uyumu yakalayarak başarıya ulaşan markaları ödüllendirmesi geliyor… Marka ekipleri The ONE Awards’da ajanslarıyla birlikte sahneye çıkıp ödüllerini, yani bir yıllık emeklerinin karşılığını almanın mutluluğunu yaşıyor. Markaların yılsonu karnesi olan The ONE Awards bu yönüyle markalar için giderek daha kritik bir öneme sahip olan “ajans ve marka” uyumunu da ödüllendirmiş oluyor. Elde edilen başarının bütün ekibi onurlandırması adına markaların ve paydaşlarının The ONE Awards sahnesinde ödülü birlikte alıyor olmaları bir önceki yılın başarısını belgelerken önümüzdeki dönem için de daha motive edici bir süreç yaratıyor…

2017’de itibarını en çok artıran markalar ödüllendirilecek

The ONE Awards’u diğer yarışmalardan ayıran bir diğer özellikse “itibar”ın ödüllendirilmesi… Başarılı bir itibar yönetimi bütün paydaşların işini kurumun ana hedeflerine odaklanarak yapmasıyla ancak mümkün olabilir. Günümüz koşullarında artık itibar markaların sahip olduğu en büyük değer olarak kabul ediliyor. Öyle ki markaların gücü maddi varlıklarıyla değil itibarıyla ölçülüyor. İtibara yapılan yatırımlar aynı zamanda markanın geleceğini de güvence altına alıyor. Araştırmalar gösteriyor ki itibara yatırım yapan, itibar konusunda toplum nezdinde kabul görmüş kurumlar olası krizlerden daha az etkileniyor. The ONE Awards, Türkiye’de son bir yıl içinde itibarını en çok arttıran markaları öne çıkartılıp ödüllendiriyor.

Objektif araştırmalarla belirlenir, emeği geçen herkes ödüllendirilir

Bu yıl 40’ı aşkın kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde saha araştırması tamamlanarak ilk üçe kalan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda 40’ı aşkın kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarıya ortak olan paydaşları, 5 Ocak 2017’de Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak.

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var...
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var…
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Haberler
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
İrem Alimoğlu
20 Kasım 2025
Kiğılı logosunu yeniledi
Haberler
Kiğılı logosunu yeniledi
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
Haberler
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Haberler
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.