24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni iş birliğiyle Türk kahvesi dünyaya açılıyor
Haberler

Yeni iş birliğiyle Türk kahvesi dünyaya açılıyor

Marketing Türkiye
5 Ekim 2017
1 dk okuma

Dünyada 26 bin noktada şubesi bulunan kahve zinciri Starbucks, Türk kahvesini global pazarlara taşımak için çok önemli bir adım attı. Türk Kahvesi Kültürü ve Araştırmaları Derneği (TKKAD) ve Arzum ile iş birliğine giden Starbucks, Türk kahvesini dünyadaki tüm noktalara satışa sunmak için çalışmalara başladı.

Starbucks Türkiye, 17 Ekim’den itibaren Türk Kahvesi’ni TKKAD tarafından onaylanan çekirdek harmanı Veranda ile hazırlayacak ve yeni özel sunumuyla misafirleriyle buluşturacak. Arzum ise bu iş birliğinde her fincanda ideal kıvam sunan kahve makinesi Okka ile yer alıyor. Starbucks’ın misafirlerine Türk Kahvesi’ni servis edeceği özel fincanlar, ünlü endüstriyel tasarımcı Gamze Güven’in imzasını taşıyor.

Güç birliğinin detaylarını açıklamak üzere, Starbucks Türkiye Başkan Yardımcısı Tunç Tunaveli, TKKAD Yönetim Kurulu Üyesi Osman Serim ve Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı’nın katılımıyla bir basın toplantısı düzenlendi.

Global bir yolculuk
Starbucks Türkiye Başkan Yardımcısı Tunç Tunaveli, “Starbucks Türkiye ekibi olarak hayalimiz Türk kahvesinin tüm dünyada daha fazla kabul görmesi ve yaygınlaşması adına global bir yolculuğa çıkmak. Bundan büyük mutluluk ve gurur duyarız. Ancak önce ilk adımımızı kendi ülkemizdeki Türk kahvesi kültürünü geliştirmek için atıyoruz. Türk kahvesi standartlarını yeniden keşfediyoruz. Türk kahvesine en uygun kahve çekirdeklerini bulmak için Türk baristalara ve kahve uzmanlarına danıştık ve harmanımızı sürekli geliştiriyoruz. Sunum ritüelini Starbucks mağazalarına uyarladık. İşin fal kısmına bile dokunduğumuzdan emin olduk” dedi.

New York’ta sunulsun
Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı ise, “Starbucks’ın Türkiye’de tüm mağazalarında Arzum Okka ile Türk kahvesi sunması beni onurlandırıyor. Eğer bu işbirliğini Starbucks uluslararası boyuta taşırsa bu Arzum adına daha da büyük bir onur olur. Ancak asıl mesele bir gün Starbucks’ın New York’taki bir mağazasında Türk kahvesi sunmasıdır. Bu gerçekleştiğinde milletçe gurur duyarız” dedi.

 

1 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
2 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
4 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Haberler
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Sena Tufan
4 hafta önce
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Haberler
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
Haberler
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
İrem Alimoğlu
6 Kasım 2025
Gençlik ve aşkın dijital hali: "Dating apps"
Haberler
Gençlik ve aşkın dijital hali: “Dating apps”
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.