1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Elidor “İstediğimiz gibi” kampanyasıyla sosyal medyayı salladı…
Haberler

Elidor “İstediğimiz gibi” kampanyasıyla sosyal medyayı salladı…

Marketing Türkiye
29 Temmuz 2017
2 dk okuma

Elidor’un dün yayına giren “İstediğimiz gibi” kampanyası sosyal medyayı salladı… Kadın özgürlüğünü güçlü ve klişeleri yıkan bir dille ele alan kampanyada Elidor: “Öyleymiş, böyleymiş fark etmez! Biz istediğimizi giyeriz, istediğimizi yaparız çünkü özgürlük doğamızda var!” diyor… “#istediğimizgibi” hashtagiyle etkileşim yaratan çalışma Twitter‘da da günün en çok konuşulanları arasında yer aldı.

Çalışma zamanlaması açısından da oldukça manidar. Kampanyayla eş zamanlı olarak gerçekleşen “#KıyafetimeKarışmaYürüyüşü” hareketi de çalışmanın etkisini artırıyor.

Aslında markanın bu çıkışı sürpriz değil. Geçtiğimiz yıl dönemin Unilever Türkiye CEO’su Mehmet Altınok aralarında Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in de bulunduğu bir gurup ekonomi gazetecisiyle buluşmuş ve Unilever’in kadın sterotipini değiştireceklerini dile getirmişti. İşte Altınok o açıklamaları:

Unilever kadın sterotipini değiştiriyor…

-Beş yıl önce 10 yıllık bir plan çerçevesinde sürdürülebilirlikle ilgili farkındalık yaratmaya odaklandık. Çevreye etkimizi azaltırken topluma katkımızı arttıracak bir iş planı üzerinde çalışmaya başladık. Çalışmalarımızı Kadın, Çevre ve Tarım üzerine yoğunlaştırdık.

-Globalde yılda 3 milyar dolarlık bir reklam bütçemiz var ve kadının rolünü yeniye göre tanımlamak gerektiğini düşünüyoruz. Yapılan bir araştırmada kadın artık kalıplar içine sıkıştırılmak istemediğini dillendiriyor. Kadını şu anda gösterildiği gibi ev işi yapan sterotipten çıkarıp olması gerektiği biçimde yansıtmak gerekliliğini küresel bir yaklaşım olarak benimsedik.

-Kadının rolünü bu haliyle bırakırsak cinsiyet eşitliği belki 100 yıl sonra gerçekleşecek. Risk almak ve proaktif davranmak gerekiyordu. Global CEO’muz Paul Polman bu konuda risk almaya hazır.

Söyleşinin tamamı için tıklayın…

Şirketin global CEO’su Paul Polman’in de ilk gündem maddelerinden biri kadın. Öyle ki Polman, Konya’daki dev fabrika açılışı için düzenlenen toplantıda Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in sorduğu “Keşkeleriniz var mı?” sorusuna şu yanıtı vermişti: “Keşke Unilever’de işe çok daha önce başlasay­dım’ derim. Çünkü Unilever gerçekten uygu­lamaları ve sorumluluklarıyla üyesi olmaktan gurur duyduğum ve fark yaratan bir şirket. Bir de ben işe başladığımda bazı şeyleri geleceğe dönük ilk planlarımıza dahil etmediğimizi iki-üç yıl sonra fark ettik. Örneğin kadın-erkek fır­sat eşitliği konusu… Bunun şirket anayasasın­da eksik olduğunu fark ettiğimiz an harekete geçtik ve ‘5 milyon kadına iş imkanı yaratma’ hedefimizi raporumuza koyduk. Bir de geçtiği­miz yıl ilk ‘İnsan Hakları Rapor’umuzu yayın­ladık. Bizim ölçeğimizdeki şirketler arasında ilkiz. Bunu da daha önce çıkarmak isterdim…”

 

 

1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
5 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Güncel Haberler
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı...
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kendisi küçük etkisi büyük!
Haberler
Kendisi küçük etkisi büyük!
Sena Tufan
17 Nisan 2025
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
6 gün önce
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Haberler
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Marketing Türkiye
2 Nisan 2025
Deprem sonrası fahiş fiyat artışlarına karşı komite kuruldu
Haberler
Deprem sonrası fahiş fiyat artışlarına karşı komite kuruldu
Sena Tufan
28 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.