7 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Halkbank Anneler Günü’nde annelerin soyadını değil, en sevdiği rengi soruyor
Haberler

Halkbank Anneler Günü’nde annelerin soyadını değil, en sevdiği rengi soruyor

Marketing Türkiye
12 Mayıs 2017
3 dk okuma

Halkbank, Anneler Günü’ne özel hazırladığı “Her Şey Annemle Güzel” filmiyle tüm anneleri ve çocukları nostaljik bir yolculuğa çıkarıyor. Çağrı Merkezi çalışanlarının kimlik doğrulama amacıyla sordukları “Annenizin evlenmeden önceki soyadının 3. ve 5. harfini söyler misiniz?” sorusundan yola çıkan Halkbank, filmde annelerimizi ne kadar tanıdığımız sorusuna duygusal bir tonla yanıt arıyor. Halkbank’ın Anneler Günü’ne özel filmi, adını sözleri Çiğdem Talu’ya, müziği Melih Kibar’a ait “Her Şey Seninle Güzel” şarkısından alıyor. Reklam filmi için şarkıyı usta sanatçı Zerrin Özer seslendiriyor

“Annelerimiz bizim için bir şifreden çok daha fazlası”

Anneler Günü filmi için bankanın hangi noktalarda annelerle temas ettiği düşüncesinden yola çıktıklarını belirten Halkbank Kurumsal İletişim Daire Başkanı Neşet Dereli şunları ifade etti:

“Çağrı Merkezimizi arayan müşterilerimize annelerinin evlenmeden önceki soyadından harfler soruyoruz. Bu müşterilerimizin güvenliği için gerekli bir kimlik doğrulama sorusu. Ve herkes bu sorunun yanıtını çok iyi biliyor. Peki, soruyu değiştirirsek ne olur? Annenizin en sevdiği renk, yemek, çiçek, şarkı diye sorulduğunda yanıtı biliyor muyuz diye düşündük. Anneler çocukları hakkındaki her şeyi, onları mutlu edecek her ayrıntıyı ezbere biliyor. Peki, biz onlar hakkında ne kadar şey biliyoruz? Reklam filmimizde de bu içgörüden yola çıktık. Biz işimiz gereği annenizin evlenmeden önceki soyadından harfler sormak zorundayız ama siz annenize daha fazlasını sorun. Onlara zaman ayırın, onları daha yakından tanıyın. Çünkü annelerimiz bizim için bir şifreden çok daha fazlası.”

Halkbank’ın Anneler Günü’ne özel filmi, #HerŞeyAnnemleGüzel hashtag’iyle televizyonda ve dijital mecralarda yayınlanıyor.

Annelere verilecek en güzel hediye onları daha iyi tanımaktır

Halkbank Çağrı Merkezi’nde başlayan reklam filminde, çağrı merkezi çalışanı telefondaki müşteriye rutin kimlik doğrulama sürecinin bir parçası olan “Annenizin evlenmeden önceki soyadının 3. ve 5. harfini söyler misiniz?” sorusunu yöneltiyor. Sorunun yanıtını bekleyen çalışanın gözü annesinin masasının üstünde duran fotoğrafına takılınca ikinci sorusu “Annenizin en sevdiği renk?” oluyor. Bu soruyu duyan diğer çağrı merkezi çalışanları da oyuna katılıp telefondaki müşterilere “Annenizin en sevdiği yemek, en sevdiği çiçek, en sevdiği şarkı” sorularını sormaya başlıyor.

Telefonun ucundakiler ise önce bu sorular karşısında şaşırıyor, sonra anneleriyle ilgili anıları hatırlayıp annelerinin neleri sevdiğini bulmaya çalışıyor. Bu hatırlama anlarında anne ve çocukların birlikte geçirdikleri keyifli anlar kameraya yansıyor. 70’lerden 2000’lere her dönemden ve kesimden farklı anne çocuk kareleriyle anneye ayrılan zamanın, anneyle paylaşılan anların, onu daha iyi tanımanın değeri vurgulanıyor. Halkbank’ın Anneler Günü’ne özel “Her Şey Annemle Güzel” filmi “Annenize vereceğiniz en güzel hediye onu daha iyi tanımaktır” mesajıyla son buluyor.

Halkbank’tan Anneler Günü’ne özel sürprizler

Halkbank, Grup 7 İletişim ve Yada Film’den oluşan yaratıcı ekibin tasarladığı “Her Şey Annemle Güzel” filmini yönetmen Sinem Cezayirli çekti. Zekeriyaköy, Beykoz Kundura Fabrikası, Florya ve YTU Teknopark’ta 4 gün süren çekimlerde 63 oyuncu rol aldı. Filmin dönemi yansıtan kostüm ve dekorları özenle seçildi. Reklam filminin çekimlerinde günümüzün teknik imkanlarının yanı sıra 1970 model Rus yapımı kamera lensleri de kullanıldı.

Halkbank, Anneler Günü’nde Her Şey Annemle Güzel filmindeki kareleri gerçeğe dönüştürecek, anne ve çocukları mutlu edecek sokak etkinlikleri de hazırlıyor. Bu özel günün keyfini birlikte çıkarmak isteyen anneler ve çocuklarını, Bağdat Caddesi ve Ortaköy’de sürpriz bir etkinlik bekliyor. “Annenle birlikte Shazamla” mesajıyla gerçekleşecek etkinliklerde anneler ve çocukları, beraber geçirdikleri bir günü daha unutulmaz kılacak anlar yaşayacaklar.

Künye
Reklamveren: Halkbank
Yaratıcı Ekip: Neşet Dereli, Gül Yılmaz, İnanç Emre Albayrak, Tuna Alcı, Beril Olcay,Side Yaylalı, Bilge Ceviz, Saniye Birsöz Tatlısöz, Ayşe Güneş, Yekta Kutay Tözün, Cansın Dede, Sinem Cezayirli ve Grup 7 İletişim (Duygu Çavdar, Cihan Aydın)
Prodüksiyon Firması: Yada Film
Yönetmen: Sinem Cezayirli
Yapımcı: Suat Küçükaydın, Hakan Fıçıcı
Yönetmen Yardımcısı: Ayşecan Özturan
Görüntü Yönetmeni: Fırat Lita Sözbir
Sanat Yönetmeni: Cansu Türkeli
Kostüm Tasarım: Yağmur Ergül
Müzik: Zerrin Özer – Her Şey Seninle Güzel
Post Prodüksiyon: V For Post
Editör: Niko

1 Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
2 Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
3 Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
5 KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Güncel Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
3 saat önce
"Çocuk oyunu" aslında hiç de çocuk oyunu değil!
Haberler
“Çocuk oyunu” aslında hiç de çocuk oyunu değil!
Sena Tufan
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.