ICF Türkiye iletişim ortağını seçti! Uluslararası Profesyonel Koçluk Derneği (ICF Türkiye) halkla ilişkiler ve stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri veren TIME Public Relations’ı [TimePR] iletişim ortağı olarak seçti. 1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları 2 Ve sonunda beklenen oldu: ChatGPT artık marka tavsiye edecek! 3 İnşaat reklamı yaptığı iddia edilen yer bilimci Naci Görür’den açıklama! 4 Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa? 5 Pazarlamanın gündemini Marketing Türkiye Insight Report’tan takip edin…Güncel Haberler Subway’den IKEA’nın açılışına “köfteli” müdahale! Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE