4 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Marketing Anadolu’nun 2. sayısı bayilerde!

Marketing Türkiye
3 Ağustos 2012
2 dk okuma

İlk sayısıyla Anadolu’da faaliyet gösteren ya da hedefinde Anadolu olan tüm pazarlama iletişimi sektörünü bir araya getiren Marketing Anadolu, 1 Ağustos’ta dopdolu ikinci sayısıyla okuyucuyla buluştu. Geçtiğimiz ay Konya’da Konya Ticaret Odası ve Konya Reklamcılar Derneği işbirliğiyle gerçekleştirilen geniş katılımlı bir lansmanla Anadolu ile kucaklaşan Marketing Anadolu, Anadolu’daki önemli isimleri de bir araya getirdi. Anadolu’nun altı farklı bölgesinden haberler, reklam kampanyaları ve Anadolu’yu mercek altına alan pazarlama araştırmalarıyla sektördeki bilgi boşluğunu doldurmayı amaçlayan Marketing Anadolu’nun ikinci sayısı da Anadolu markalarının gündemini ulusala taşımaya devam edecek.
İkinci sayıda neler var?
1 Ağustos’ta ikinci sayısıyla okuyucusuyla buluşan Marketing Anadolu’da neler yok ki… Her şeyden önce Marketing Anadolu’nun kapağında son dönemin moda kavramlarından “Marka Kent ne demek” sorusunu soruyor. Son dönemde tüm belediyeler söz birliği etmişçesine markalaşma konusunda çalışmalar yürütürken; gerçek bir kent markası yaratma konusunda da kafalardaki karışıklık sürüyor. Marketing Anadolu’nun ikinci sayısında masaya yatırdığı bir diğer önemli konu ise Anadolu’daki ajansların, yıllarca birlikte çalışıp büyümesine destek verdiği markaları, o markalar ulusala seslendiği dönemde İstanbul ajanslarına kaptırması… Merak ettik ve sorduk: “Bu nasıl engellenecek?” Bu sayıda Anadolu medyasına da sorular sorduk. Resmi ilan sıkıntısı ve sadece resmi ilan için varlıklarını sürdüren, ne bölgeye ne de yerel medyaya katkısı olan medya kuruluşlarının sektöre zarar verip vermediğini konuştuk. Ajans Press ve Nielsen tarafından hazırlanan araştırmalar, Anadolu kökenli markaların haberlerini bulabileceğiniz Anadolu Turu, yerel ve ulusal markalarla ajansların yeni işbirliklerine yer verdiğimiz Kısa Kısa ve başarılı yerel kampanyaları kaleme aldığımız Anadolu Kreatif de derginin ikinci sayısında okunmaya değer sayfalar arasında… Öte yandan Marketin Anadolu ilerleyen aylarda düzenleyeceği konferanslarla, eğitim programlarıyla ve hazırlayacağı cep kitaplarıyla Anadolu’daki pazarlama dünyasının eğitim ihtiyacını da karşılayan bir platform olmayı amaçlıyor. Yapılacak olan eğitimler ise şu üç ana başlık altında toplanacak: “Medya; Bugünden yarına medyada dönüşüm, yarının dünyasında bizi neler bekliyor! Markalar; Pazarlamada temel ve ileri uygulamalar, pazarlama iletişimi aslında ne değildir? Kamu; Şimdi moda ‘marka şehir’ olmak; ama nasıl?” Ayrıca her yıl Anadolu’daki bir reklamcılar derneğinin ev sahipliğinde yapılan “Pazarlama Konferansları” bundan böyle Marketing Türkiye’nin organizasyonuyla gerçekleştirilecek.

1 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
2 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
3 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
4 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
5 Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Güncel Haberler
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
1 Ekim 2025
Yılın en dikkat çeken Halloween kampanyaları...
Haberler
Yılın en dikkat çeken Halloween kampanyaları…
Sena Tufan
1 hafta önce
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Haberler
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.