DeFacto, AI teknolojileriyle hazırlanan reklam filmleri serisinin ikincisinde marka yüzü Afra Saraçoğlu ile birlikte “Gerçekten Hisset ” temasına odaklanıyor. Yeni reklam filminde moda, teknoloji ve duygular arasında bir köprü kuran marka, ”Moda sadece görünmek değil, gerçek olan hissettiğin” mesajı veriyor.
DeFacto, AI teknolojileriyle hazırladığı prodüksiyonla “gerçek ile yapay” arasındaki çizgiyi sorgulamaya yeni reklam filmiyle de devam ediyor. Sonbahar dış giyim koleksiyonunu tanıttığı ilk reklam filminde “Gerçekten Güzel” sloganına odaklanan marka, kış dış giyim koleksiyonunu tanıttığı film serisinin ikincisinde “Gerçekten Hisset” mottosuyla bu kavramı bir kez daha sorgulatıyor. DeFacto’nun yeni reklam filmi, izleyiciyi “Gördüğümüz şey mi gerçek, yoksa hissettiğimiz mi?” sorusuyla baş başa bırakıyor.
Çekimleri TBWA tarafından gerçekleştirilen reklam filminin yönetmen koltuğunda Onur Somer oturuyor.
Kampanya künyesi
- Reklamveren: DeFacto
- Reklamveren Marka Ekibi: Gülin Görünmez, Tuğba Ansen, Yağmur Oskay Mallı, Burcu Atalay, Özge Küpeli, Belen Dinçoğlu, Irmak Asaad
- CCO: İlkay Gürpınar
- ECD: Volkan Karakaşoğlu
- Grup Kreatif Direktörü: Mesut Koçarslan
- Kreatif Direktör: Serdar Güngör
- Kreatif Ekip: Sungun Çalışkan, Utku Gümüş, Merve Cansız, Gizem Serçe
- Genel Müdür: Tuğyan Çelik
- Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
- Marka Ekibi: Levent Tüker, Ecem Gök, Tuğçe Genç, Selen Çelikler
- CSO: Toygun Yılmazer
- Stratejik Planlama Ekibi: Yunuscan Hısımcıl, Elif Altuntaş
- Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
- Ajans Prodüktörü: Tümce Yağcı, Mert Adabaşı
- Prodüksiyon Şirketi: Organic Film
- Yönetmen: Onur Erdem
- Post Prodüksiyon: Basement
- Müzik: Jingle Jackson

