13 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
NESCAFÉ Gold, "Bu Fincan Sanat Yolunda" ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler

NESCAFÉ Gold, “Bu Fincan Sanat Yolunda” ile 100 sanatçı gence ulaştı

Sena Tufan
27 Ağustos 2025
2 dk okuma

NESCAFÉ Gold, İstanbul Modern iş birliği ve Migros’un katkılarıyla hayata geçirdiği “Bu Fincan Sanat Yolunda” projesini tamamladı. Nevşehir, Mardin, Trabzon ve Van’da düzenlenen atölye çalışmaları ile çevrimiçi eğitimlere katılan 100 güzel sanatlar mezunu, İstanbul Modern onaylı sertifikalarını teslim aldı.

NESCAFÉ Gold geçtiğimiz yıl genç sanatçıların dijital üretimlerini geniş kitlelerle buluşturduğu projesini, bu yıl da “Bu Fincan Sanat Yolunda” diyerek bir adım ileri taşıdı. İstanbul Modern iş birliği ve Migros’un katkısıyla tamamlanan proje kapsamında, Türkiye’nin farklı bölgelerinde güzel sanatlar mezunlarına yönelik atölye çalışmaları ve çevrimiçi eğitimler düzenlendi. Projeyle 4 ilde 100 genç sanatçıya ulaşıldı.

Nevşehir’den Mardin’e, Trabzon’dan Van’a…

Proje katılımcıları, İstanbul Modern’in önderliğinde, sanatın farklı uygulama alanlarından dört değerli eğitmenle bir araya geldi. Projenin ilk durağı Nevşehir’de, Prof. Dr. Necla Rüzgâr’ın yürüttüğü “İnsan Etkisi” atölyesinde, antroposen çağın insan ve doğa üzerindeki etkileri sanatsal bakışla ele alındı. İkinci durak Mardin’de, katılımcılar Sabire Susuz’un “Otantik Özne” başlıklı atölyesine katılarak; beden, kimlik ve toplumsal normlar etrafında şekillenen konuları yorumlama fırsatı buldu. Trabzon’da, Prof. Dr. Alper Maral liderliğinde gerçekleşen “Ses ve Kültür” atölyesiyle çevresel sesler, ses atmosferi ve ses manzaraları gibi konular incelendi. Projenin son durağı Van’da ise katılımcılar, Doç. Dr. Ali Asgar Çakmakcı ile birlikte, “Doğayı Keşfetmek, Kendini Keşfetmek” başlıklı atölyede doğayla bağ kurma, gözlem ve sanatsal ifade üzerine yoğunlaşan yaratıcı bir süreç deneyimledi.

Dört farklı şehirde gerçekleştirilen atölye uygulamalarının yanı sıra projede, Doç. Dr. Seda Yavuz, Doç. Dr. Ebru Nalan Sülün ve Doç. Dr. Ebru Yetişkin ile yürütülen sanat tarihi dersleri ve Doç Dr. Fırat Arapoğlu yönetiminde gerçekleştirilen kuramsal sanat çalışmaları dersleri de uygulandı.

“Güzel sanatlar mezunlarıyla bir araya geldik”

Nestlé Türkiye İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Hüseyin Necdet Kalkan; “Geçtiğimiz yıl dijital üretimi odağına aldığımız ‘Bu Fincan Sanatı Destekler’ projemiz ve ‘Zamansız Meraklar’ sergisi sponsorluğumuzun ardından, bu yıl sanatçılara olan desteğimizi bir adım ileri taşımak istedik. ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ diyerek yola çıktığımız projede, güzel sanatlar mezunu sanatçı gençlere, sanata daha derinlemesine bakabilecekleri alanlar açmayı hedefledik. Dört şehirde bir araya geldiğimiz katılımcıların, üretim yolculuklarına eşlik etmekten ve onların gelişimine katkı sağlamaktan mutluluk duyduk” dedi.

“Katılımcılar için paylaşım odaklı bir alan sunduk”

Programın çıktıları hakkında konuşan İstanbul Modern Eğitim ve Sosyal Projeler Direktörü Neslihan Varol, güzel sanatlar mezunlarına sunulan bu eğitim modelinin önemine şu sözlerle dikkat çekti: “’Sanat Yolunda’ programımızın ilk yılını başarıyla tamamladık. Farklı şehirlerden güzel sanatlar mezunlarına paylaşım odaklı bir öğrenme ortamı sağladık. Katılımcıların yaratıcı bakış açılarını geliştirmeleri ve yeni projeler üretmeleri bizi çok memnun etti. Program, İstanbul dışındaki sanat eğitimine erişimi artırarak fırsat eşitliği hedefimize de önemli bir katkı sağladı.”

“NESCAFÉ Gold ürünleriyle eğitimlere destek sağladık”

Migros FMCG Gıda Pazarlama Direktörü Caner Yaman, “Sanatçı gençlerin hayallerini gerçeğe dönüştürmek amacıyla Nescafe iş birliği ve İstanbul Modern’in desteğiyle başlattığımız Sanat Yolunda projesiyle gençlerin gelişimine katkı sağlamış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Projede, 4 şehirden 100 yetenekli gençler, alanında uzman eğitmenler tarafından farklı konu başlıklarında sanat eğitimleri verildi. Biz de Migros olarak, mağazalarımızdan ve Migros uygulamamızdan yapılan NESCAFÉ Gold alışverişleri ile bu eğitim programına destek sağladık. Ürünleri satın alarak gençlerin sanat yolculuğuna katkıda bulunan müşterilerimize, kıymetli iş birlikleri için Nescafe ve İstanbul Modern’e ve emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür eder, sanatçı gençlerimize sanat dolu bir gelecek dileriz” diye konuştu.

nescafe
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
Sena Tufan
3 hafta önce
Ad Net Zero Türkiye, "Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi"ni tanıttı
Haberler
Ad Net Zero Türkiye, “Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi”ni tanıttı
Sena Tufan
6 gün önce
Sanat Güneşi’nin el yazısı notları ilk kez gün yüzüne çıktı
Haberler
Sanat Güneşi’nin el yazısı notları ilk kez gün yüzüne çıktı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Haberler
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Advertorial
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.