13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir başyapıt ilk görüşte kendini fark ettirir!
Haberler

Bir başyapıt ilk görüşte kendini fark ettirir!

Sena Tufan
3 gün önce
1 dk okuma

Miele, Türkiye’de ilk kez çektiği reklam filminde, ünlü yönetmen Çağan Irmak ve oyuncu Tülin Özen’in performanslarıyla mutfakta geçen anları etkileyici bir hikayeye dönüştürüyor. “Bir başyapıt ilk görüşte kendini fark ettirir” söylemiyle öne çıkan film, Miele’nin sunduğu lüks mutfak deneyimini izleyiciye aktarıyor. 

Miele yeni reklam filmiyle estetik, teknoloji ve duyguyu buluşturuyor. Filmde ünlü yönetmen Çağan Irmak bu kez kamera arkasında değil, ilk kez oyuncu olarak kamera önünde yer alıyor. Tülin Özen’in Irmak’a eşik ettiği film, Miele’nin zamansız kalite ve tasarım anlayışını sinematografik bir anlatımla gözler önüne seriyor.

Yapım, Miele’nin Türkiye’de çektiği ilk reklam filmi olma özelliği de taşıyor.

Miele Türkiye Pazarlama Direktörü Hande Çokçetin, reklam filmine ilişkin görüşlerini şu sözlerle paylaştı: 

“Miele olarak amacımız, kullanıcılarımızın hayatlarındaki sessiz ama gerçek lüksü görünür kılmak. Gündelik hayatın akışında estetiği, konforu ve işlevselliği bir araya getirerek yaşam standartlarını yükseltiyor; zamansız bir yaşam tarzını benimseyen kullanıcılarımız için her kullanımda ayrıcalıklı bir deneyim sunuyoruz. ‘Evim her gün bir başyapıt gibi hissettiriyor’ manifestomuz da bu anlayışın bir yansıması. Biz, sıradan gibi görünen anları kutlanacak kalitede yaşanır kılmak için varız. İşte tam da bu nedenle, anlam yüklü anlatımıyla Çağan Irmak ve zarafetiyle öne çıkan Tülin Özen’le aynı projede buluşmak bizim için son derece anlamlıydı.”

Kampanya künyesi:

  • Reklamveren: Miele
  • Reklamveren Yetkilileri: Hande Çokçetin, Büke Öztürk, Buse Özdemir
  • Reklam Ajansı: Homeros
  • Ajans Yaratıcı Ekibi: Serhat Demir, Mustafa Bulek, Ahmet Husrev Sefer, Sezgin Rızaoğlu,  Ecem Çolak, Zeynep Demirkol
  • Prodüksiyon: İki Adım Film
  • Yönetmen: Barış Kırımşelioğlu
  • D.O.P: Vedat Demir
  • Sanat Yönetmeni: Aysun Özdemir
  • Editör: Korkut YILDIZ
  • Oyuncular: Çağan Irmak, Tülin Özen
  • Fotoğraf: Tayfun Cetinkaya
  • Post Prodüksiyon: Imaj GROUP
Miele
1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
5 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Borusan Grup şirketlerinden Borusan Tedarik Zinciri Çözümleri ve Teknoloji Anonim Şirketi Fransız CEVA Logistics’e satılıyor
Haberler
Borusan Grup şirketlerinden Borusan Tedarik Zinciri Çözümleri ve Teknoloji Anonim Şirketi Fransız CEVA Logistics’e satılıyor
Nafizcan Önder
28 Nisan 2025
FMCG sektöründe rekabeti "yapay zeka" belirleyecek
Haberler
FMCG sektöründe rekabeti “yapay zeka” belirleyecek
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: "Blend"
Haberler
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: “Blend”
İrem Alimoğlu
18 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.