Metro Türkiye, hızlı ve yüksek kaliteli hizmet anlayışıyla daha da güçlendirdiği ve uzmanlaştırdığı ‘Metro Balık Takımı’nı reklam filmiyle duyurdu.
Ağdan tabağa her adımını takip eden ve reyonlara taşıdığı 100’den fazla balık çeşidini yüzde 100 izlenebilirlikle sunan Metro Türkiye, ürünlerini kişiselleştirilmiş hizmet deneyimiyle müşterileriyle buluşturacak. Kurduğu “Metro Balık Takımı” ile her işletmeye kendine özel müşteri temsilcisi atayan Metro Türkiye, çeşit çeşit balığın tedarikinden usulüne uygun ayıklama sürecine kadar her konuda sunduğu hizmetle, diledikleri an işletmelerin yanında oluyor.
“Balığın iyisinden anlayanlar, takımın iyisinden de anlıyor” dedirten yeni reklam kampanyası Punch BBDO imzası taşırken, yönetmen koltuğunda Ali Yorgancıoğlu oturuyor.
Kampanya künyesi:
- Reklamveren: Metro Türkiye
- Reklamveren Temsilcileri: Elif Yalt Başeski, Barış Cesur, Beyza Bayrak
- Reklam Ajansı:Punch BBDO
- Yaratıcı Ortak: Ali Musa Paça
- CCO:Arkın Kahyaoğlu
- ECD:Erçin Sadıkoğlu
- CSO:Yelda Aktuna
- Genel Müdür Yardımcıları:Gülin Erdoğan, Koray Öztürk
- Kreatif Direktör:Tolga Özbakır
- Kreatif Ekip Liderleri: Tuğçe Kadıoğlu, Demeter Dinler
- Art Direktör: Barış Onur Deniz
- Reklam Yazarı: Öykü Avaroğlu
- Strateji: Selin Aktaş Çam, Melisa Bakar
- Müşteri Direktörü: Esra Belsan
- Müşteri Süpervizörü: Ayfer Özaslan
- Prodüktör:Nurcan Habip, Begüm Kaptanoğlu
- Prodüksiyon Şirketi: DCC Film
- Yönetmen: Ali Yorgancıoğlu