3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bu iş sandığından büyük

Bu iş sandığından büyük

Marketing Türkiye
5 Mart 2025
1 dk okuma

Sağlık şirketi Novo Nordisk, 4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında güçlü bir toplumsal farkındalık kampanyasına imza atıyor. “90-100” adlı kampanya, obezitenin yalnızca estetik kaygılarla sınırlı olmadığını, ciddi sağlık sonuçları olan kronik bir hastalık olduğunu vurgulayarak, toplumdaki algıyı dönüştürmeyi hedefliyor.

Bilimsel araştırmalar, kadınlarda 90 cm, erkeklerde 100 cm’yi aşan bel çevresinin, diyabet, kalp hastalıkları ve karaciğer yağlanması gibi ciddi sağlık sorunlarının erken göstergesi olduğunu kanıtlıyor. “90-100” kampanyası, bu kritik eşiği basit ve akılda kalıcı bir mesaj haline getirerek bireyleri bilinçlenmeye ve hekime danışmaya teşvik ediyor.

Kampanyanın merkezinde, moda ve popüler kültürle harmanlanmış bir anlatı yer alıyor. Oyuncu Müge Boz’un rol aldığı kampanya videosu, bir moda çekimi atmosferiyle başlayarak, estetik algının ötesinde gerçek sağlık risklerine dikkat çekiyor. Film şu mesaj veriliyor: “Bu mesele modanın, güzelliğin, dış görünüşün çok ötesinde! Eğer bel çevren kadınlarda 90 cm’yi, erkeklerde 100 cm’yi aşıyorsa, bu obeziteye işaret ediyor olabilir. Obezite, kalp hastalıklarından diyabete, karaciğer yağlanmasından depresyona kadar 200’den fazla olası sağlık komplikasyonuyla ilişkilendiriliyor. Şimdi mezurayı beline sar, çözümü hekime sor!”

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Müge Boz (@mugeboz)’in paylaştığı bir gönderi

Kampanyanın etkisini artırmak adına, www.buissandigindanbuyuk.com platformu üzerinden topluma bilimsel içerikler, uzman görüşleri ve doğru yönlendirmeler sunuluyor. Novo Nordisk Türkiye Kıdemli Klinik, Medikal ve Ruhsat Direktörü Dr. Ömer Buğra Bahadır, kampanyanın çıkış noktasını şöyle özetliyor: “Obezite, tıbbi yönetim gerektiren bir hastalık olmasına rağmen, toplumda hala bireysel bir irade meselesi olarak algılanıyor. ‘90-100’ Kampanyası ile bu algıyı kırarak, bilimsel verilerle bireyleri bilinçlendirmeyi amaçlıyoruz.”

Kampanyanın Künyesi

  • Marka: Novo Nordisk
  • Kampanya Adı: 90-100
  • Ajans: DanceFloor
  • Yönetmen: Merve Fatma
  • Prodüksiyon: Kala Film
  • Kampanya Yüzü: Müge Boz
  • Web sitesi: www.buissandigindanbuyuk.com

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
Haberler
Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
2 Temmuz 2025
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Haberler
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.