16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gerçek ten, gerçek his

Gerçek ten, gerçek his

Nafizcan Önder
19 Şubat 2025
2 dk okuma

OKEY, geliştirdiği yeni ürünü OKEY Zero Tenn ile gerçek ten hissi deneyimi sunuyor! Lateks içermeyen hammaddesi ve ekstra ince yapısı ile OKEY Zero Tenn, hissi artırarak hazzı doruklara çıkarıyor. OKEY, yeni ürününü tanıtmak üzere hissetme ve haz almaya odaklanan yeni iletişim kampanyası ile karşımıza çıkıyor.

Yaptığı araştırmalarda* prezervatif kullanımında en kritik bariyerin ilişki esnasında partneri yeterince hissedememek olduğunu ortaya koyan OKEY, kullanıcılarının beklenti ve ihtiyaçlarından yola çıkarak #gerçektennhissi yaşatmayı vadeden OKEY Zero Tenn ürününü portföyüne kazandırdı. Ekstra ince ürünlerden oluşan Zero ailesinin lateks içermeyen hammaddeye sahip yeni üyesi OKEY Zero Tenn, daha esnek ve yumuşak yapısı** ile gerçek ten hissi deneyimi sunuyor.

*IPSOS Bariyer-Motivasyon Araştırması Ekim 2023 sonuçlarına göre.

**LifeStyles Healthcare – Suretex Klinik Rapor sonuçlarına göre.

Kullanıcıların gerçek ten hissi beklentisine cevap veren yenilikçi ürün için hazırlanan reklam filmi, “hissetmenin her şey olduğunu düşünenler için #gerçektenngerçekhis” sloganıyla tüm dijital platformlarda izleyiciyle buluştu.

Ürünün kampanya stratejisi, kullanıcı içgörülerine dayanarak markanın iletişim tonuyla örtüşen bir duyusal deneyim üzerine kuruldu. Beklenti ve ihtiyaçlara cevap verecek şekilde, hissedebilme duygusu odağında çalışılan film, “gerçek hissin” ne kadar önemli olduğunu güçlü bir görsel dil ve yaratıcı anlatımla aktarıyor. Reklam filmi, farklı duygusal temaları yansıtan sahnelerle bir stüdyo ortamında çekildi. Yumuşak bir müzik, yakın plan ten görüntüleri ile uyumlu sıcak ışık ve renk tonları kullanılarak gerçek ten hissi vaadiyle uyumlu bir atmosfer yaratılması hedeflendi.

Prodüksiyonunu Kala Film’in ve yönetmenliğini Deniz Özgün’in yaptığı reklam filminin yaratıcı süreci VML tarafından üstlenildi.

Kampanya Künyesi

OKEY Ekibi:

CMO: Bilge Çiftçi

Medya ve İletişim Müdürü: Ayşen Akalın

Pazarlama Müdürü: Ayşe Didem Tezelman

Uzman Marka Yöneticisi: Pınar Gül Kolcu

Marka Yöneticisi: Sıla Kösem

Medya Planlama Yöneticisi: Zeynep Güner

Dijital Pazarlama Uzman Yardımcısı: Simay Tokgöz

Pazar Araştırma Yöneticisi: Bahar Tad

Pazar Araştırma Kıdemli Uzmanı: Hilal Dursuner

Pazar Araştırma Uzman Yardımcısı: Selen Top

Kurumsal İletişim Uzmanı: Evrim Demir Subaşı

VML Ekibi:

CEO: Enis Orhun

CSO: Fatih Tüylüoğlu

Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı

Genel Müdür: Yekta Elvin Gürel

Kreatif Direktör: Anıl Uzun

Kreatif Grup Liderleri: Zeynep Bilgin, Cem Altun, Güçkan Sarıtekneci

Kreatif Ekip: Değer Bayraktutan, Bahadır Öztürk

Müşteri İlişkileri Ekibi: Zeynep Miray Akay, Gizem Pelivan, Emrehan Balli

Stratejik Planlama Ekibi: Beyza Saraç

Yönetici Prodüktör: Fulya Akay

Producer: Cansu Caba

Sosyal Medya Ekibi: Ceren Boztepe, Doğa Ersin Ertekin

okey VML
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

yapay zeka teknolojileri
Haberler
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Haberler
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ferruh Altun
3 hafta önce
FMCG sektöründe rekabeti "yapay zeka" belirleyecek
Haberler
FMCG sektöründe rekabeti “yapay zeka” belirleyecek
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.