13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Herkesi şefe dönüştüren makarna!
Kreatif

Herkesi şefe dönüştüren makarna!

Marketing Türkiye
7 Ocak 2025
1 dk okuma

Mutlu Makarna, MasterChef Mehmet Yalçınkaya’nın yer aldığı yeni reklam filmiyle izleyici karşısına çıktı. “Mutlu Makarna İyisini Yapar” mesajını taşıyan kampanya, markanın kalite ve lezzet konusundaki iddiasını vurguluyor. Mutlu Makarna, yeni reklam filmiyle hem geçmişten ilham alan değerlerini hem de geleceğin teknolojilerine olan bağlılığını izleyiciye aktarıyor.

Şef Yalçınkaya ile çekilen bu ikinci reklam filminde, farklı yaş gruplarından bireyler, lezzeti fark ettikçe ünlü şefe dönüşüyor. Bu dönüşüm, Mutlu Makarna’nın lezzet ve kalite konusundaki uzmanlığını simgeliyor. Şef Mehmet Yalçınkaya’nın kendine has üslubu ile iyi makarnanın özelliklerine vurgu yapması “Mutlu Makarna İyisini Yapar” “Bende Bu Lezzetin Altına İmzamı Atarım” diyerek verdiği tam not, reklamın en güçlü vurgularından biri.

Taş değirmen usulü lezzet  

Filmde, Mutlu Makarna’nın taş değirmenden ilham alan üretim metoduna vurgu yapılırken özel harman buğdayların su ile tavlanarak makarnaya kazandırdığı altın sarısı tonu ön plana çıkıyor. Havas İstanbul imzası taşıyan kampanyanın yönetmen koltuğunda bol ödüllü isim Gürcan Güreşçi oturuyor.

Kampanyanın Künyesi:

  • Reklamveren: Mutlu Makarnacilik Sanayi ve Ticaret AŞ.
  • Reklamveren Temsilcileri: Ali Erkut Göymen, Pınar Gökbender
  • Reklam Ajansı: Havas İstanbul
  • Havas Grup Türkiye CGO: Cüneyt Devrim
  • ECD: Eray Hökelek
  • Kreatif Direktör: Gizem Arlı Sirkeci, Hüseyin Gündüz
  • Kreatif Ekip: Alp Aktaş, Kamer Hızal
  • Strateji Direktörü: Canan Pehlivanoğlu
  • Müşteri İlişkileri Direktörü: Kerem Yalçın
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Gözde Nur Akbaş, İrem Göçmen Olcaytu
  • Grafik Ekibi: Hasan Yıldırım, Canberk Arslanoğlu
  • Trafik Direktörü: Enhar Giritli Baydar
  • Prodüksiyon Ekibi: Sıla Salgın, Leyla Özgecan Sarıkaya, Ege Taşyaran
  • Yapım Şirketi: Riders Film
  • Yapımcılar: Kerem Çelebi, Gizem Başaran, Sıla Sütçü
  • Yönetmen: Gürcan Güreşçi
  • Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler
  • Müzik: 3K1A
  • Post Prodüksiyon: Tonic Effects Post Production  
  • Fotoğraf Yapım Şirketi: Representer
  • Fotoğrafçı: Cihan Ünalan
  • Medya Planlama: Mindshare
  • PR Ajansı: Intersis Ajans

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Haberler
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
Sena Tufan
14 Ekim 2025
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
Haberler
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
Sena Tufan
1 hafta önce
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
3 Kasım 2025
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
Haberler
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.