23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Toplumsal barışın neresindeyiz?

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Nafizcan Önder
2 Aralık 2024
5 dk okuma

Türkiye bir kez daha bir “açılım”ı konuşuyor. Üstelik bu kez hem çıkış noktası hem de önerisi itibarıyla geçmiş açılımlardan çok daha radikal ve sıra dışı bir biçimde karşımızda. Peki, “Toplumsal Barış” hedefiyle çıkılan bu yolda toplum sürecin neresinde duruyor? Kutuplaşmanın bunca yoğun olmasından kimleri sorumlu tutuyor, uzlaşı noktası yaratmak için kimlerden adım atması bekleniyor? Dahası tüm bu kutuplaşma bireylerin sosyal ilişkilerini nasıl etkiliyor? Yanıtlar Marketing Türkiye adına Aksoy Araştrıma’nın gerçekleştirdiği “Türkiye’de Toplumsal Barış Araştırması”nda…

Ali Saydam yazdı: “Pazarlama iletişimi dur durak bilmez…”

Toplumsal barışın neresindeyiz?

İletişimde duraksayanın vay hâline! İletişim, tıpkı bisiklet sürmek gibidir; durursan düşersin… Tanınmak yeterli değildir, itibarı sürekli beslemek gerekir…

“Yılın İtibarlısı”nı halk belirleyecek

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Pazarlama ve iletişim sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nin araştırma süreci tamamlandı.

Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen ve pazarlama sektörünün en prestijli ödülleri arasında gösterilen The ONE Awards bu yıl 11. defa, yıl içinde itibarını en çok artıran markaları halk jürisinin oylarıyla ödüllendirecek… “Yılın İtibarlıları” Ocak 2025’te gerçekleştirilecek törende, başarıya giden yolda emek veren paydaşlarıyla birlikte ödüllerine kavuşacak…

2025’te pazarlama sektörünü şekillendirecek 5 mega trend

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Pazarlama trendlerini öngörmek bugün her zamankinden daha zor. Zira bir tarafta teknolojinin baş döndürücü bir hızla bireylerin günlük yaşam rutinlerine girmesi; diğer tarafta iş dünyasında hem pazarlama operasyonlarında hem de dijital iş modellerinde yarattığı değişiklikler trendlerin sinyallerini bulanıklaştırıyor. Buna karşın Deloitte Türkiye Teknoloji ve Transformasyon İş Birimi Lideri Hakan Göl’ün, Deloitte’un global çapta gerçekleştirdiği pek çok raporunu analiz ederek hazırladığı çalışma 2025 yılında pazarlama dinamiklerini değiştirecek beş mega trende ışık tutuyor… İşte Hakan Göl’ün yorumları eşliğinde o beş mega trend…

CEO’lar uzaktan çalışma hakkında ne düşünüyor?

Toplumsal barışın neresindeyiz?

İş dünyası, hibrit ve uzaktan çalışma modellerini tartışmaya devam ediyor. Pandemi sonrası iş dünyasında kalıcı hale gelen hibrit çalışma modelleri konusunda liderler cephesinde de bir fikir birliği sağlanmış değil. Peki, CEO’lar, hibrit ve uzaktan çalışma konusunda ne düşünüyor? Onlara göre bu yeni çalışma modellerinin avantaj ve dezavantajları neler? Uzaktan çalışılan bir şirkette güçlü bir kurum kültürü yaratmak mümkün mü?

Influencer’lar gelenekseli yendi mi?

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Pazarlama bütçelerinde “aslan payı”nın dijitalde olduğu artık hepimizin ezberinde. “Influencer marketing” ise işte o aslan payının içindeki varlığını günbegün artırıyor. Güven bariyeri markalar için giderek büyüyor ve sadakat kodları baştan sona değişiyor. Influencer’lar da tam bu noktada oyuna dahil oluyor, kelimenin tam anlamıyla markaları kanatlandırıp hem bariyerleri aşıyor hem de rekabette fark yaratıyor. Giderek büyüyen bu stratejinin son trendlerini CreatorDen analizleriyle mercek altına alırken sektör profesyonellerinin içgörülerine de kulak verdik…

Evin küçük devleri

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Kendileri küçük olsa da hayatlarımızdaki rolleri oldukça büyük “küçük ev aletlerinin”. Mutfağın en büyük yardımcıları sunduğu kolaylıklarla hem konfor katıyor hem de zaman kazandırıyor bizlere…

Kahve makinelerinden blendera, airfryer’dan yoğurt yapma makinesine inovasyonun ve rekabetin yoğun olduğu pazarın öne çıkan devlerine PRAGMA Araştırma ve Danışmanlık’ın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği Küçük Ev Aletleri Araştırması ışık tutuyor…

XCO’24 rekor katılımla gerçekleşti!

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında rekor bir katılımla gerçekleşti. Wyndham Grand İstanbul Levent’te Piri Reis ve Hezarfen olmak üzere iki salonda, 27 oturum 39 konuşmacı ve bin 500’ün üstünde katılımcıyla gerçekleşen XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıdı. XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, sunumları kadar fuaye alanındaki aktivitelerle ve çeşitli workshoplarıyla da beğeni topladı.

Müşteri deneyiminin en iyileri ALFA Awards’da ödüllendirildi

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle “Customer Brand” olmaya hak kazanan markalar 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’e gerçekleşen ALFA Awards Ödül Töreni ile başarılarını taçlandırdı. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde tasarlanan kapsamlı bir araştırmaya dayanan ALFA Awards’da halk jürisi 62 kategoride en iyi deneyimi sunan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendirdi…

Kalite markaları

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Alışverişte önem verilen faktörlerin belki de en başında geliyor “kalite”…

Peki, hangi sektörlerde hangi markalar kaliteyi temsil ediyor? Aksoy Araştırma’nın “Türkiye’nin Kalite Markaları” araştırması, kalitenin tüketici gözündeki yerini ve hangi markaların bu algıyı en iyi şekilde yansıttığını ortaya koyuyor.

“Herkes cesareti kadar komik oluyor”

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Uzun süre kamera önünde görmediğimiz Caner Özyurtlu beş sene önce YouTube’da loş bir ışık altında yeniden kamera önüne geçti. Üstelik bu kez oyunculuk yapmıyor, konuklarıyla gerçekleştirdiği röportajlarıyla konuklar kadar onu da tanıyorduk… Sonra Vedat ve Evren girdi hayatımıza… Caner Özyurtlu’nun zihninden geçenler bu kez onların kelimelerine dönüştü; aksiyon ve mizahın buluşması, “yapan adam” ile “durduran adam”ın çatışması felsefi bir kapı araladı Ayak İşleri’nde… O kapıdan geçen seyircilerin kulaktan kulağa övgüleriyle de tam dört sezonu ardında bıraktı dizi. Hem gülmeye çok ihtiyaç duyduğumuz hem de mizahın dönüştüğü bu dönemde “şifa” gibi gelen işlerinin yanı sıra, kariyer yolculuğundan bugünün mizah kodlarına dek “Ayak İşleri” tadında söyleşimizde Caner Özyurtlu’nun fikirlerinde yolculuğa çıktık.

7’den 70’e çay peşinde!

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Kahvaltının da iki lafın belini kırdığımız dost sohbetlerinin de en kırmızı, en lezzetli eşlikçisi çay! Duman tütüyor, bardaklar doluyor ve bir araya geliyoruz, üstelik tüketim sıklığımızla da global araştırmalarda hep zirvede yer alıyoruz. Marketing Türkiye için XSIGHTS’ın gerçekleştirdiği kapsamlı araştırma da Türkiye’nin bitmek tükenmek bilmeyen çay tutkusunu gözler önüne sererken, günün çay vaktinden çayın eşlikçilerine, en sevilen markalardan tüketici beklentilerine kadar pek çok notaya ışık tutuyor…

Maksat işin görülsün

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Gerek bireysel kullanıcılar gerekse şirketler için giderek daha cazip hale gelen kiralama trendi, gelecekte adından çok daha fazla söz ettirecek gibi görünüyor… Zira hızla büyüyen kiralama sektörü sadece tüketici ihtiyaçlarına cevap vermekle kalmıyor, aynı zamanda sürdürülebilir bir tüketim alışkanlığı geliştirerek çevreye duyarlı bir çözüm sunuyor. Peki, kiralama trendinin arkasında yatan motivasyonlar neler? En çok kiralanan ürünler hangileri? Kiralama trendi satın alma sürecini nasıl etkiliyor?

İstanbul’da sanat mevsimi başladı

Toplumsal barışın neresindeyiz?

İstanbul’un kış sanat sezonu, şehrin kültürel nabzını tutan etkileyici sergilerle dolup taşıyor. Mimari, tasarım, sanat ve yaşam biçimlerini buluşturan bu sergiler, sadece izleyiciyi değil, aynı zamanda bu alanlarda çalışan profesyonelleri de derinlemesine etkileyen yaratıcı bir ortam sunuyor.

Disiplinlerarası bir yaklaşımla estetik ve düşünsel zenginliği bir araya getirmeyi amaçlayan Pop Connected’ın Kurucusu Pelin Özgen Piker’in liderliğinde İstanbul’un sanat mevsimini Marketing Türkiye okurları için yorumladık…

Marketing Türkiye Aralık sayısını okumak için TIKLAYIN

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
3 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Güncel Haberler
TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Coca-Cola'nın "isme özel kutuları" geri dönüyor!
Haberler
Coca-Cola’nın “isme özel kutuları” geri dönüyor!
Nafizcan Önder
2 Nisan 2025
Dikkat! O yediğiniz Cheetos 10 bin dolar değerinde olabilir...
Haberler
Dikkat! O yediğiniz Cheetos 10 bin dolar değerinde olabilir…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
İş hayatında öncelikler değişiyor: "Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!"
Haberler
İş hayatında öncelikler değişiyor: “Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!”
İrem Alimoğlu
1 Mayıs 2025
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Haberler
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
İrem Alimoğlu
10 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.